printlogo


کد خبر: 195035تاریخ: 1398/6/28 00:00
لیگ یک

 بهاروند به فجر رفت
حسین بهاروند هافبک سابق و اصالتاً خرم‌آبادی تیم بادران تهران پس از مذاکره و توافق نهایی با مسئولان باشگاه فجرسپاسی شیراز به جمع شاگردان داوود مهابادی اضافه شد. بهاروند علاوه بر بادران سابقه بازی در تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد، خیبر خرم‌آباد و گهر دورود را در کارنامه دارد.
 
 محرومیت میزبانی
 نود ارومیه
تیم نود ارومیه از میزبانی در رقابت‌های لیگ یک محروم شد! کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه نود ارومیه و هیأت فوتبال استان آذربایجان غربی اعلام کرد از این پس تیم نود ارومیه نمی‌تواند در استادیوم تختی این شهر میزبان مسابقات لیگ یک باشد. به این دلیل که نواقصات متذکر شده از سوی سازمان لیگ را برطرف نکرده و استادیوم در همان شرایط قبلی مانده. بر این اساس از این پس و تا رفع نواقصات استادیوم تختی، بازی‌های تیم نود ارومیه در استادیوم خاتم‌الانبیاء شهر بوکان برگزار خواهد شد.
 
شکایت رسمی بادران از داور بازی
تیم بادران در حالی‌که تا دقیقه نود بازی با آرمان‌گهر سیرجان سه امتیاز را گرفته بود، با اعلام پنالتی توسط کیوان علی‌محمدی داور مسابقه گل تساوی را دریافت کرد. بادرانی‌ها به این موضوع معترض بوده و بعد از آن معتقد بودند پرویز کریمی دروازه‌بان‌شان در تقابل با بازیکن آرمان‌گهر توپ را در اختیار می‌گیرد و از این رو اقدام داور در اعلام پنالتی اشتباه بوده؛ اتفاقی که با عصبانیت فرهاد کاظمی و بازیکنان بادران همراه شد و در نهایت داور مربی بادران را اخراج کرد. رضا رهقی سرپرست بادران درباره حضور مسئولان بادران در کمیته انضباطی می‌گوید: «ما برای شکایت رسمی از داور مسابقه و صحبت با مسئولان کمیته داوران به فدراسیون رفتیم. قرار است فیلم بازی امروز توسط اعضای کمیته دیده شود ولی یکی از مسئولان کمیته داوران با دیدن فیلم با قاطعیت گفت که پنالتی آرمان گهر درست نبود و یک خطای پنالتی هم برای ما گرفته نشد. با این اشتباه فاحش دو امتیاز مهم را از دست دادیم و دیگر این اشتباه قابل جبران نیست.»


Page Generated in 0.0058 sec