printlogo


کد خبر: 195015تاریخ: 1398/6/28 00:00
خبر کوتاه

تأخیر بازگشت مربیان
خواکین و والنسیا دو مربی خارجی پرسپولیس برای گرفتن پروانه کار در ایران روز سه‌شنبه عازم جزیره کیش شدند و دیروز مجوز کار آنها صادر شد. در حالی که قرار بود این دو مربی پرسپولیس ساعت 15 دیروز به تهران برگردند اما پرواز آنها با تأخیر حدود یک ساعته همراه بود. مربیان پرسپولیس پس از این تأخیر در فرودگاه کیش ماندند تا پس از اعلام دقیق زمان پرواز به تهران برگردند.
 
پدر نوروزی در باشگاه
پدر هادی نوروزی همراه پسرش دیروز در باشگاه حضور پیدا کرد و مورد استقبال محمد‌حسن انصاری‌فرد قرار گرفت. رمضانعلی نوروزی، دلیل این حضور را دعوت از مدیرعامل سرخپوشان برای حضور در چهارمین سالگرد درگذشت فرزندش زنده‌یاد هادی نوروزی اعلام کرد. کاپیتان ابدی سرخپوشان 9 مهر سال 1394 در میان بهت و حیرت نزدیکان، همبازیان و اهالی فوتبال در 30 سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. چهارمین سالگرد درگذشت شماره 24 ماندگار پرسپولیس روز پنجشنبه، یازده مهرماه از ساعت 14 و 24 دقیقه در کپورچال و بر سر مزار او برگزار خواهد شد. محمد‌حسن انصاری‌فرد نیز در جریان این ملاقات ضمن تمجید از کاپیتان ابدی پرسپولیس و ارزش‌های او، اعلام کرد  حتماً در این مراسم حضور خواهد داشت.
 
احتمال آماده شدن شجاع
جواب MRI شجاع خلیل‌زاده به دست پزشکان این تیم رسید و با شرایط موجود به نظر می‌رسد این بازیکن با تمرینات ویژه بتواند در دربی 90 که روز یکشنبه برگزار می‌شود، برای پرسپولیس بازی کند. زانوی خلیل‌زاده دچار مصدومیت شده اما اقدامات پزشکی روی این بازیکن آغاز شد تا هرچه سریع‌تر بهبودی خود را به دست بیاورد. با نظر پزشکان، خلیل‌زاده دیروز در تمرینات گروهی حاضر نشد اما قرار است در سریع‌ترین زمان ممکن به تمرینات گروهی اضافه شود.
 
برگزاری جلسه
هیأت مدیره
هیات مدیره پرسپولیس صبح دیروز برای بررسی مسائل مختلف باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست، محمد‌حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه، گزارشی از پیگیری مصوبات قبلی و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و تصمیم‌هایی اخذ شد. هیأت مدیره پرسپولیس جلسه بعدی خود را چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد کرد.
 


Page Generated in 0.0056 sec