printlogo


کد خبر: 195012تاریخ: 1398/6/28 00:00
نوراللهی: امیدوارم دربی قشنگ شود

احمد نوراللهی در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره اینکه استقلال شرایط خوبی پیش از دربی ندارد، گفت: «دربی همیشه بازی خاصی برای هر دو تیم بوده و فکر نکنم مهم باشد چه تیمی قبل از دربی نتیجه گرفته یا نگرفته است. تیمی که تلاش بیشتری کند، برنده خواهد شد. ما امیدواریم تلاش بیشتری کرده و سه امتیاز را کسب کنیم.»
نوراللهی در واکنش به کری‌خوانی دو نفر از مدیران پیشین پرسپولیس و استقلال گفت: «دربی همیشه کری‌های خاص خودش را دارد اما مهم‌تر از همه بازی جوانمردانه و زیباست تا هواداران دو تیم لذت ببرند و لیگ هم قشنگ شود. امیدوارم دربی قشنگ شده و هواداران لذت ببرند، بخصوص هواداران پرسپولیس که می‌خواهیم خوشحال باشند.»
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دربی روز یکشنبه بازی جذابی خواهد شد یا نه، گفت: «تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ به آمادگی کامل نرسیده‌اند و شرایط سخت است اما امیدوارم دربی جذاب باشد و هواداران هم لذت ببرند.»
هافبک میانی پرسپولیس در رابطه با اینکه آخرین گلزن دربی بوده است، گفت: «مهم نیست من گل بزنم، مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است. باید بتوانیم امتیازات هفته‌های ابتدایی لیگ را بگیریم تا در نهایت باز هم قهرمان شویم.»
 


Page Generated in 0.0053 sec