printlogo


کد خبر: 195011تاریخ: 1398/6/28 00:00
ترابی: به گل زدن در دربی فکر نمی‌کنم



مهدی ترابی در حاشیه تمرین دیروز تیمش در مورد دیدار مقابل استقلال که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: «دربی شرایط خاص خود را دارد. هر دو تیم دوست دارند که برنده شوند و هواداران‌شان را خوشحال کنند. هدف ما هم چیزی جز کسب پیروزی نیست و امیدوارم سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.»
هافبک پرسپولیس با بیان اینکه شرایط دو تیم نمی‌تواند ملاکی برای پیش‌بینی نتیجه دربی باشد، گفت: «خیلی‌ها می‌گویند که چون پرسپولیس شرایط خوبی دارد، برنده این بازی خواهد بود اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما دوست داریم برنده از زمین بیرون بیاییم اما اگر فکر کنیم این بازی ساده است، ضربه می‌خوریم. استقلال تیم قابل احترامی است و باید با انگیزه بالایی بازی کنیم. شرایط هر مسابقه متفاوت است و باید در این مسابقه باهوش فوتبال بازی کنیم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.»
ترابی در خصوص احتمال گلزنی‌اش در دربی 90 گفت: «من به گل زدن در دربی فکر نمی‌کنم و این را صادقانه می‌گویم. مسأله مهم برای من این است که تیمم برنده از زمین بیرون بیاید چون اگر سه امتیاز این بازی را بگیریم، یعنی تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و ما برابر حریف سنتی‌مان به برد برسیم.»

 


Page Generated in 0.0052 sec