printlogo


کد خبر: 195010تاریخ: 1398/6/28 00:00
خرده گزارش

خلیلی و حلالی در مراسم عماد
بعد از حضور انصاری‌فرد در منزل کودکی که بر اثر برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی از دنیا رفت محسن خلیلی نیز دیروز به نمایندگی از سوی اعضای تیم و باشگاه در مراسم ترحیم عماد صفیاری شرکت کرد و به اعضای خانواده وی تسلیت گفت. در این مراسم اسماعیل حلالی، پیشکسوت و سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز حضور داشت.
خلیلی در پایان این مراسم با ابراز تأسف از این اتفاق گفت: حادثه بدی بود که کام همه ما را تلخ کرد. فقط می‌توانم از خدا بخواهم به خانواده او صبر بدهد چون داغ سنگینی دیده‌اند. امیدوارم ترتیبی اتخاذ شود که دیگر شاهد چنین حوادثی به ویژه در اماکن ورزشی نباشیم و این اماکن به ویژه برای کودکان که آسیب پذیر‌تر هستند محیطی امن و بدون خطر باشد.

 


یک دقیقه سکوت
 برای عماد
تمرین دیروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که بی‌نظمی عجیبی در تمرین این تیم وجود داشت.
بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱5/ ۱6 دقیقه در محل تمرین حضور داشتند اما وقتی به زمین چمن پژوهشکده نفت رسیدند متوجه حضور کارمندان این مجموعه و بازی این تیم محلی شدند. همین امر سبب شد بازیکنان پرسپولیس بیش از یک ساعت کنار زمین معطل مانده تا خود را برای تمرین آماده کنند.
حساسیت بازی استقلال و پرسپولیس سبب شده بود خبرنگاران و عکاسان زیادی به محل تمرین سرخ‌پوشان بیایند اما هیچ‌گونه هماهنگی با آنها برای تهیه گزارش به صورت منظم در کنار زمین دیده نشده بود.
بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین به احترام درگذشت عماد صفی‌یاری کودک ۸ ساله یک دقیقه سکوت کردند.
شجاع خلیل‌زاده که با مصدومیت جزیی رو به رو شد در تمرین گروهی سرخ‌پوشان شرکت نکرد و به طور اختصاصی زیر نظر پزشک پرسپولیس به آماده‌سازی خود پرداخت. شجاع در میانه تمرین زمین پژوهشگاه را ترک کرد.
همچون هفته‌های گذشته کالدرون پابه‌پای بازیکنان پرسپولیس تمرین می‌کرد و با صحبت‌های خود نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.
اصحاب رسانه پس از حضور ۳۰ دقیقه‌ای در ابتدای تمرین محل تمرین را ترک کردند تا سرخ‌ها پشت درهای بسته تمرینات تاکتیکی خود را دنبال کنند.


Page Generated in 0.0050 sec