printlogo


کد خبر: 194993تاریخ: 1398/6/28 00:00
لژیونر

اوسترسوند جریمه قدوس را می‌پردازد؟

محرومیت سامان قدوس هنوز تمام نشده و نه‌تنها امی‌ین، بلکه تیم قبلی او یعنی اوسترسوند هم
حامی اوست.
 باشگاه اوسترسوند سوئد درباره پرونده سامان قدوس در فیفا که به دنبال شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا منجر به محرومیت 4 ماهه از بازی و جریمه 4 میلیون یورویی این بازیکن و همچنین محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل‌ و انتقالاتی شد، اعلام کرد: «اگر سامان قدوس نتواند بخشی از بدهی خود را طبق حکم فیفا پرداخت کند، ما مسئولیت‌های قانونی خود در قبال باشگاه اسپانیایی برای پرداخت آن را تقبل خواهیم کرد.
به طور مشترک با سامان قدوس جهت پرداخت این بدهی سنگین اقدام می‌کنیم. باشگاه اوسترسوند همچنین اعلام کرد در صورت عدم تأمین منابع مالی در 10 روز آینده وارد بحران بسیار عمیقی خواهند شد و احتمال توقف فعالیت‌های این باشگاه 23 ساله فوتبال سوئد وجود دارد.»

 


طارمی از هفته ششم برمی‌گردد

بعد از دو هفته مصدومیت، مهاجم ملی‌پوش کشورمان برای بازگشت به ترکیب اصلی ریوآوه آماده شده و برای حضور در هفته ششم لیگ پرتغال مشکلی ندارد.
این خبری است که روزنامه آبولا پرتغال منتشر کرده و در توصیف وضعیت بازیکن ایرانی ریوآوه نوشته: «کارلوس کارواخال سرمربی ریوآوه حالا می‌تواند روی بورفکوویچ، مدافع میانی و مهدی طارمی، مهاجم ایرانی برای بازی هفته ششم لیگ برتر پرتغال برابر تیم بلننسس حساب کند. امکان استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم ریوآوه در بازی برابر بلننسس وجود دارد.» طارمی به دلیل مصدومیت زانوی پای راست بازی نخست تیم‌ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی 2022 برابر هنگ‌کنگ و همینطور دو بازی اخیر تیم ریوآوه در لیگ برتر پرتغال را از دست داد. ریوآوه که با 7 امتیاز در رده هشتم جدول 18 تیمی لیگ برتر پرتغال قرار دارد، 3 روز دیگر میهمان تیم بلننسس است.

 


حسینی با ترابزون‌اسپور در مادرید

مجید حسینی که دومین فصل حضورش در ترابزون‌اسپور را تجربه می‌کند، بعد از درخشش و تثبیت در خط دفاعی این تیم حالا امیدوار است که در دیدار اروپایی و حساس تیمش مقابل ختافه در لیگ اروپا هم به میدان برود و تجربه جدیدی را در قاره سبز به دست بیاورد. ترابزون‌اسپور که فصل گذشته در رده چهارم سوپرلیگ ترکیه قرار گرفت، پس از موفقیت در دو مرحله پلی‌آف و شکست تیم‌های اسپارتاپراگ و آ. ا. ک در دیدارهای رفت و برگشت، امشب در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ اروپا در گروه سوم در ورزشگاه کولیسیوم آلفونسو پرز میهمان تیم ختافه است. به همین دلیل اعضای این تیم دو روز قبل به سمت اسپانیا پرواز کردند و عصر سه‌شنبه در محل اردوی خود در مادرید مستقر شدند. پیش‌بینی شده مجید حسینی که این فصل ۳ بازی در سوپرلیگ ترکیه انجام داده و ۳ مسابقه از چهار دیدار مرحله پلی‌آف لیگ اروپا را هم در ترکیب بوده، مقابل ختافه هم در ترکیب اصلی به میدان برود.

 


مهدی‌خانی: از واراژدین به یک لیگ معتبر می‌روم

جدید‌ترین لژیونر ایران در اروپا مهدی مهدی‌خانی است که به تیم واراژدین کرواسی پیوسته و هدفش را انتقال به یکی از معتبرترین لیگ‌های اروپایی معرفی کرده است.
او گفته: «از انتخاب لیگ کرواسی راضی هستم. دوست داشتم بازی در فوتبال اروپا را تجربه کنم و اینجا فرصت خوبی است برای دیده شدن. دوست دارم بازی کنم تا توانایی‌هایم را بیشتر نشان دهم. هدفم این است که گل بزنم و دنبال پیشرفت هستم تا بتوانم در فوتبال اروپا به یک لیگ معتبر بروم. چند روزی می‌شود که تمریناتم را با تیم واراژدین شروع کرده‌ام. در حال حاضر هشت هفته از لیگ کرواسی گذشته و من از هفته نهم می‌توانم بازی کنم. شرایطم هم خیلی خوب است و امیدوارم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.»
مهدی‌خانی درباره جدایی‌اش از شهرخودرو هم این‌طور گفته: «یک فصل دیگر از قراردادم مانده بود و می‌خواستم بمانم تا بعدها به تیم دیگری بروم ولی باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله داد که قبول نکردم. به همین دلیل دچار اختلاف شدیم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.»






 


Page Generated in 0.0062 sec