printlogo


کد خبر: 194990تاریخ: 1398/6/28 00:00
نگرانی سرمربی زنیت: امیدوارم آسیب‌دیدگی آزمون جدی نباشد


مهم‌ترین اتفاق بازی زنیت و لیون از نظر سرگئی سیماک گلزنی سردار آزمون با پای مصدوم بود که سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ آن را جان‌فشانی خوانده است. این نخستین بازی زنیت در لیگ قهرمانان اروپا بود و سردار هم زننده نخستین گل فصل این تورنمنت. آن هم در حالی که پیش از به ثمر رساندن این گل آسیب دیده بود و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم بازی تعویض شد.
درباره آسیب‌دیدگی ستاره ایرانی زنیت، سرگئی سیماک گفته: «بله، سردار در این بازی مصدوم شد اما چون بدنش گرم بود، متوجه شدت مصدومیتش نشد. او با پای مصدوم در زمین ماند و گل زد. من هم بعد از استراحت بین دو نیمه او را تعویض کردم چون متوجه شدم نیاز به استراحت دارد تا مصدومیتش تشدید نشود. در زمان بازی که ماهیچه‌های پای سردار آزمون گرم بودند، او نمی‌توانست میزان مصدومیتش را درک کند اما در زمان استراحت بین دو نیمه که بدنش خنک شد، متوجه شدیم مصدومیت آزمون جدی است و باید بازیکن دیگری را جایگزین ‌کنیم. هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم او چه مشکلی دارد و باید اطلاعات بیشتری درباره مصدومیت این بازیکن دریافت کنیم اما امیدوارم هر چه هست، یک مصدومیت جدی نباشد.»
در ادامه، سیماک در پاسخ به این پرسش که زنیت بهتر بازی کرد یا لیون، چنین گفت: «از نظر کنترل توپ، ما بهتر بودیم و با توجه به فرصت‌های خلق شده، به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.»
پرسش بعدی این بود که آیا زنیت سن‌پترزبورگ در حضور لیون، بنفیکا و لایپزیش توانایی صدرنشینی در گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟ پاسخ سرمربی تیم روسی این است: «ما در این رقابت‌ها توهمی نداریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که تمام بازی‌ها سخت هستند زیرا تیم‌ها در یک سطح قرار دارند. ما در هر بازی توان صد‌درصدی خود را به نمایش می‌گذاریم و باید ببینیم چه نتایجی به دست خواهیم آورد.»

 


Page Generated in 0.0053 sec