printlogo


کد خبر: 194979تاریخ: 1398/6/28 00:00
واکنش



خلیل‌زاده : استقلال دربی را هم ببازد
 فتحی مدیرعامل می‌ماند

اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت بدهی‌های این باشگاه به 9 طلبکار می‌گوید: «از 5/6 میلیارد تومان بدهی که باید پرداخت می‌کردیم، 5 میلیارد تومان طی روزهای گذشته به بازیکنان استقلال پرداخت شده است. در این مدت کار خیلی سختی را انجام دادیم، 9 بازیکن و یک مدیرعامل سابق شکایت کرده بودند و باید رضایت آنها را می‌گرفتیم. همه اعضای هیأت مدیره بعضاً تا 12 شب جلسه می‌گذاشتیم و تا آنجا که توانستیم مطالبات این نفرات را چه به صورت نقد و چه با چک پرداخت کردیم. ما مدارک را ارسال کردیم و قرار است فدراسیون مدارک را به فیفا ارسال کند. اگر ما طلب آنها را نمی‌دادیم دچار مشکل می‌شدیم. ما حدود 5 میلیارد تومان به این 9 نفر پرداخت کردیم که رقم سنگینی بود. برخی تخفیف دادند و برخی هم اصلاً تخفیف ندادند و کل پولشان را گرفتند. برخی از این دوستان تا هزار تومان آخر را هم گرفتند و حتی 5 میلیون هم تخفیف ندادند و در نهایت چک‌های خود را هم گرفتند و رضایت دادند.»
 خلیل‌زاده درباره اینکه بعد از دربی ممکن است مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر کند این واکنش را نشان داده است: «باز هم می‌گویم فتحی مدیرعامل باشگاه است و هیأت مدیره از او حمایت می‌کند چون او زحمت می‌کشد. استقلال باشگاه بزرگی است و برخی دوست دارند باشگاه را به حاشیه ببرند و به این کار علاقه دارند. در این مدت افرادی را دیدیم که سنگ استقلال را به سینه می‌زدند اما خلاف واقع کار می‌کردند و  این کار اصلاً قشنگ نیست و صداقت بهترین راه است. از نظر من فتحی مدیرعامل باشگاه خواهد ماند.»
 خلیل‌زاده پیرامون تغییر در کادر فنی استقلال هم این صحبت‌ها را به زبان آورد: «استراماچونی مربی بزرگی است که در یک باشگاه بزرگ اروپایی مربیگری کرده است، آوردن او به ایران کار سختی بود و او تیم را به سمت جلو پیش برده است. او 2 سال با استقلال قرارداد دارد. دربی هم یک بازی است که حساسیت خود را دارد ولی این مربی فقط 3 بازی در ایران حضور داشته و ما باید از او حمایت کنیم. هم من و هم سه عضو دیگر هیأت مدیره از استراماچونی حمایت خواهیم کرد.»



آشتی استقلال با رسانه‌ها
خبرنگاران اجازه ورود به تمرین را گرفتند


تمرین روز پنجشنبه تیم استقلال به روی خبرنگاران باز است و آنها می‌توانند با حضور در تهرانسر تمرین این تیم را تماشا کنند.  تمرین استقلال برای 30 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و بعد از آن آبی‌ها پشت درهای بسته تمرینات خود را ادامه خواهند داد.
 


Page Generated in 0.0058 sec