printlogo


کد خبر: 194975تاریخ: 1398/6/28 00:00
سوژه ها



شرایط مبهم دیاباته
 تکلیف مهاجم آسیب دیده آبی‌پوشان برای حضور در مسابقه حساس هفته چهارم، روز جمعه مشخص خواهد شد. شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دقایق کمی در زمین حضور داشت و بسیار تأثیر‌گذار بود، با آسیب‌دیدگی از ناحیه دنده دست و پنجه نرم می‌کند و به همین علت حضور او در دربی مشخص نیست. معایناتی که از این بازیکن به عمل آمد مشخص کرد از ناحیه دنده دچار شکستگی نیست اما ضایعاتی به او وارد شده که ممکن است بر اثر آن دیدار روز یکشنبه تیمش را از دست بدهد. اینطور که گفته می‌شود این بازیکن تأثیر‌گذار بعد از طی دوران درمان اولیه، روز جمعه مورد تست قرار می‌گیرد تا در صورت رفع کامل مصدومیت، برای حضور در دربی در اختیار کادر فنی قرار گیرد.
 
باقری همچنان
منتظر جراح!
فرشید باقری بازیکنی که در دیدار با فولاد مصدوم شد تصمیم گرفت مچ پای خود را جراحی کند و این روزها در حال فیزیوتراپی برای کاهش تورم پایش است اما از روز گذشته این شایعه مطرح شد که باقری می‌تواند در دربی به میدان برود ولی هافبک مصدوم استقلال نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود. از آنجا که باقری بعد از بازی با فولاد اصلاً در تمرینات استقلال شرکت نکرده استراماچونی نمی‌تواند روی این بازیکن حساب کند ضمن آنکه باقری منتظر بازگشت پزشک جراح مچ پای خود از خارج از کشور است تا هر چه سریع‌تر کار جدی درمان خود را آغاز کند.
 
قائدی برای دربی مشکلی ندارد
 استقلال روز گذشته تمرینات خود را برای رسیدن به بازی دربی شروع کرد و در این تمرین مهدی قائدی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود، حاضر شد و بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. قائدی در ثانیه‌های پایانی بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و شائبه‌هایی در مورد غیبت او در دربی به گوش می‌رسید اما این بازیکن به بازی دربی می‌رسد و مشکلی برای بازی کردن ندارد. قائدی در بازی با نفت نمایش خوبی داشت و یک گل زد، استقلالی‌ها امیدوارند این بازیکن در دربی هم همینطور سرحال و قبراق بازی کند.
 
 صحبت‌های خصوصی استراماچونی با چشمی
 روزبه چشمی یکی از آخرین بازیکنانی است که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده است و به همین دلیل این بازیکن در این مدت تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته است تا بتواند هرچه زودتر خود را آماده بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر کند. نکته مهم اینکه آندره‌آ استراماچونی دیروز در جریان تمرین جلسه‌ای سرپایی با روزبه چشمی برگزار کرد تا از آخرین وضعیت آمادگی او مطلع شود. چشمی دیروز هم به صورت اختصاصی و جدا از سایر بازیکنان تمرین‌های خود را ادامه داد تا رفته رفته خود را آماده بازگشت به میادین کند. در صورتی که چشمی تا بازی با پرسپولیس آماده حضور در ترکیب استقلال شود به احتمال فراوان این بازیکن در پست هافبک دفاعی در کنار علی کریمی بازی می‌کند.
 


Page Generated in 0.0054 sec