printlogo


کد خبر: 193972تاریخ: 1398/6/10 00:00
نقل قول
فنونی‌زاده: پرسپولیس یک موقعیت گلزنی هم نداشت

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که قرمزهای پایتخت فوتبال بسیار بدی را مقابل تراکتور به نمایش گذاشتند. او می‌گوید: «بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و کسل‌کننده بود.
همچنین تراکتور که میزبان این بازی بود به طور جسته و گریخته حمله‌هایی را انجام می‌داد. البته پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد و حتی می‌توانست به گل هم برسد اما این اتفاق رخ نداد.
تنها نقطه روشن این بازی، جسارت کالدرون بود؛ او هنگامی که دید تیمش یک بر صفر عقب افتاده، تصمیم گرفت شیری را از زمین خارج کرده و امیر روستایی را که یک مهاجم بود، وارد زمین کند.
هر چند حملات پرسپولیس پراکنده بود. کالدرون باید طوری برنامه‌ریزی می‌کرد که در دقایق پایانی، بازیکنان از ضربات هوایی استفاده می‌کردند، نه اینکه از اواسط نیمه دوم رو به این حربه بیاورند.
 تیم پرسپولیس با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کرد و متاسفانه جای تعجب دارد که چطور نتوانستند حتی یک موقعیت صددرصد برای گلزنی بسازند. در سمت مقابل تراکتور ۷، ۸ موقعیت به دست آورد.»
او مدعی است که پرسپولیس میانه زمین را از دست داده بود: «بازیکنان پرسپولیس بی‌برنامه عمل کردند اما ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بهتر شوند. جنگ اصلی در میانه‌ زمین بود که بازیکنان تراکتور در این منطقه، از بازیکنان پرسپولیس بهتر عمل کردند. از آنجایی که توپ‌ از کناره‌ها ارسال می‌شد، بازیکنان تراکتور به واسطه میانگین قدی بهتر نسبت به پرسپولیس، مانع از این می‌شدند تا بازیکنان تیم میهمان کار خاصی را روی دروازه این تیم انجام دهند.
نمی‎دانم کالدرون چه اصراری داشت که بازی مستقیم را در دستور کار قرار بدهد آن هم در شرایطی که علیپور در خط حمله تنها بود و هیچ نتیجه‎ای هم از این حملات نمی‎گرفتند.»
 


Page Generated in 0.0066 sec