printlogo


کد خبر: 193968تاریخ: 1398/6/10 00:00
واکنش

دستور سلطان به پیشکسوتان
پروین: از کالدرون حمایت کنید
علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از همبازیان و شاگردان سابقش خواست از باشگاه پرسپولیس، مدیر و سرمربی این تیم حمایت کنند. او می‌گوید: «کالدرون مربی جدیدی است و تازه آمده و نیاز به زمان و حمایت دارد. پرسپولیس سه بار قهرمان شده و کار سختی دارد. باید کمک کنیم تا تیم راهش را پیدا کند.»
او با اشاره به حرف‌های چند روز پیش خود درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اینطور می‌گوید: «‌از انصاری‌فرد هم حمایت کنید، او از جنس خودتان و پرسپولیس است. کسی هم به من نگوید او در فلان مقطع با من مشکل داشت. ما رابطه خوبی داریم. او شاگرد من است و خودم اولین نفر به او تبریک گفتم. کسی دنبال تحریک کردن من نباشد. اینکه می‌گویند چون آقای درویش شانسی برای مدیریت پرسپولیس نداشت گفتم وزیر از خارج باشگاه مدیر نیاورد، اصلاً درست نیست و من فقط نگران بودم که مدیر خوبی منصوب نشود. در مجموع امسال سال سختی است و پرسپولیس قرعه سختی هم دارد و دربی هم نزدیک است بنابراین باید پشتیبان تیم و باشگاه باشیم.»

 


انتقام شاگردان کالدرون از جوانان
گابریل کالدرون برای روزهای بعد از بازی‌های رسمی، بازی تدارکاتی برای نفراتی که به میدان نرفته‌اند را در نظر می‌گیرد. برنامه‌ای که دیروز نیز در دستور کار بود. به این ترتیب که بازیکنان ترکیب اصلی مرخصی بودند و در ورزشگاه حاضر نشدند تا صبح چهارشنبه 13 شهریور که تمرینات سرخپوشان آغاز خواهد شد. 10 بازیکن تیم جوانان پرسپولیس به بازیکنان تیم اصلی اضافه شدند و در قالب دو تیم به میدان رفتند. این بازی در نهایت با گلزنی محمد امین اسدی، مهدی محمدی (2 گل) و مهدی عبدی (2 گل) به پایان رسید. اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم جوانان از جمله یعقوب فاطمی مقدم (سرپرست)، مجید پروین (سرمربی) و محمد برزگر (مربی) از روی نیمکت این بازی را نظاره می‌کردند. در جریان بازی، گابریل کالدرون بارها نفرات بین دو تیم را جابه‌جا کرد. تمرینات پرسپولیس در سه روز آینده با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ، تعطیل خواهد بود.
 


Page Generated in 0.0057 sec