printlogo


کد خبر: 193959تاریخ: 1398/6/10 00:00
حافظه تاریخی

هشت سال پیش در چنین روزی تیتر یک روزنامه‌ی ایران ورزشی به برد پرگل تیم ملی با نتیجه‌ی 3 بر صفر اختصاص داشت. نتیجه‌ای که کاملاً دلخواه کارلوس کی‌روش بود و نشان از آینده‌ای درخشان برای تیم ملی داشت. تیتر دیگری که حالا بعد از 8 سال می‌تواند جالب باشد، خبر صدور حکم جلب برای کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال است. دادگاه امسال نیز کفاشیان را نیز در یک پرونده مالی محکوم شناخت. در متن خبر می‌خوانیم:
« کوروش رحمانی مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از صدور حکم جلب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ آزادگان خبر می‌دهد و در مورد شکایتش از مسوولان فدراسیون فوتبال می‌گوید: «در این مورد قبلا توضیحات لازم را داده‌ام که هیچ فایده‌ای نداشت. در همین زمینه حکم جلب کفاشیان و بهروان رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ آزادگان صادر شده.»  رحمانی در مورد اینکه آیا حکم جلب کفاشیان و بهروان را باشگاه نساجی گرفته جواب می‌دهد: «ما این کار را نکردیم و قانون این کار را انجام داده. ما کسی نیستیم که بخواهیم این کار را انجام بدهیم. آنها سه روز مهلت داشتند تا به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کنند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است.»
مالک باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که همچنان می‌خواهید این حکم جلب را دنبال کنید می‌گوید: «مملکت قانون دارد و طبیعی است که این کار را انجام دهیم البته ما کاره‌ای نیستیم و این برعهده مراجع قضایی است چرا که بعد از مهلت سه روزه‌ای که داشتند باید این اتفاق بیفتد.»
اما این خبر توسط مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تکذیب شد:
« در حالی که مالک باشگاه نساجی مازندران ادعا کرده حکم جلب علی کفاشیان و غلامرضا بهروان صادر شده، علی فرشاد سپهر مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب می‌کند و از حضور در دادگاه خبر می‌دهد. فرشاد سپهر که صادر شدن حکم جلب را رد می‌کند در مورد صحبت‌های کوروش رحمانی می‌گوید: «تا به حال هیچ گونه حکم جلبی صادر نشده و شلوغش کرده‌اند. در روزی که دادگاه تشکیل شد علی کفاشیان به دلیل اینکه قرار بود عباسی وزیر ورزش و جوانان در کمپ تیم ملی حضور پیدا کند نتوانست به دادگاه برود اما بنده به عنوان وکیل ایشان به همراه بهروان در دادگاه حاضر شدیم و توضیحات لازم را دادیم.»
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که مشکل را عدم هماهنگی با مالک باشگاه نساجی می‌داند، در همین رابطه ادامه می‌دهد: «مشکل الان، فقط عدم هماهنگی با مالک باشگاه نساجی است اما مالک باشگاه ادعا کرده که فدراسیون فوتبال یک دستور قضایی را در مورد باشگاه نساجی اجرا نکرده که اصلا اینچنین نیست. در هر صورت اتفاق مهمی نیفتاده و به زودی پرونده نساجی را حل می‌کنیم.»
 


Page Generated in 0.0046 sec