printlogo


کد خبر: 193953تاریخ: 1398/6/10 00:00
مصاحبه


پوچتینو: پیشنهاد
 زیاد داشتم
موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام که تیمش امشب در لیگ برتر انگلیس در دربی شمال لندن میهمان آرسنال است، درباره شایعاتی که در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده و برخی رسانه‌ها حضور او را روی نیمکت تیم‌هایی همچون رئال‌مادرید و منچستریونایتد نسبت داده بودند، گفت: «بله، من پیشنهادهای زیادی برای ترک تاتنهام داشتم. در پنج سال اخیر من پیشنهادهای زیادی داشته‌ام و دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) هم در جریان برخی از آنها هست، اما نه همه پیشنهادهایم!»
او افزود: «پیشنهادهایم از کشورهای مختلف بود. دنیل لوی می‌داند که تعهد من به باشگاه تاتنهام به چه شکل بوده است. پیشنهادهای خیلی خوبی بود اما در کل اینکه مربیان مختلف پیشنهادهایی دریافت می‌کنند، امری طبیعی است. اگر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و بهترین مربیان جهان بپرسید، قطعاً آنها هم از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشته‌اند. این برای من حس خاصی نیست، شما (خبرنگاران) از من پرسیدید و من هم صادقانه جواب دادم.»
سرمربی آرژانتینی در پاسخ به این پرسش که «آیا در فکر ترک تاتنهام هستید؟» اظهار داشت: «خیر، چون سال گذشته قراردادم را تمدید کردم و می‌خواستم به این باشگاه برای تکمیل پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش و نقل مکان به آن کمک کنم. این تعهد شخصی من به دنیل لوی بود. از بودن در اینجا خوشحالم و خیلی افتخار می‌کنم. پنج سال از همکاری با تاتنهام می‌گذرد، ما پروژه‌ای را در باشگاهی متفاوت آغاز کردیم و حالا تاتنهام یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است.» پوچتینو در پایان خاطرنشان کرد: «ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم و حالا هدف‌مان این است که تیمی قدرتمند باقی بمانیم.»
 
 


Page Generated in 0.0054 sec