printlogo


کد خبر: 193945تاریخ: 1398/6/10 00:00
تیم ملی

ویلموتس برای بازی با هنگ‌کنگ لیست داد
لیست 23 نفره تیم ملی؛ پرسپولیس با 6 سهمیه رکورد زد

تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم ملی هنگ‌کنگ به‌زودی راهی این کشور خواهد شد. در همین راستا مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 23 بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی را اعلام کرده است. نکته حائز اهمیت در این لیست دعوت از نادری و یزدانی، مدافعان جوان استقلال است. یزدانی به‌رغم آنکه در بازی اول استقلال مقابل ماشین‌سازی غایب بود اما به تیم ملی فراخوانده شده است. پیمان نادری هم به‌دلیل بازی‌های درخشانی که در ترکیب سرخ‌ها داشت سرانجام به تیم ملی فراخوانده شد تا مشخص گردد بازی در پرسپولیس تا چه اندازه در حضور بازیکنان در میان دعوت‌شده‌های تیم ملی تأثیرگذار است. در میان دعوت‌شده‌ها نام 3بازیکن از استقلال دیده می‌شود در حالی که پرسپولیس با 6 سهمیه چشم‌ها را به سوی خود متوجه ساخته است. سرخ‌ها بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارند که این نشان می‌دهد مارک ویلموتس هم روی آمادگی بازیکنان این تیم حساب جداگانه‌ای باز کرده است. در سال‌های اخیر سابقه نداشته پرسپولیس این تعداد سهمیه در تیم ملی داشته باشد اما ظاهراً موفقیت‌های پی‌درپی این تیم در سال‌های اخیر، سرمربی جدید تیم ملی را هم بر آن داشته تا تعداد بیشتری بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت کند:
۱. علیرضا بیرانوند
۲. سیدحسین حسینی
۳. محمدرشید مظاهری
۴. وریا غفوری
۵. سیدمجید حسینی
۶. حسین کنعانی‌زادگان
۷. میلاد محمدی
۸. محمد نادری
۹. رامین رضاییان
۱۰. مرتضی پورعلی‌گنجی
۱۱. سیاوش یزدانی
۱۲. امید ابراهیمی
۱۳. احسان حاجی‌صفی
۱۴. علی کریمی
۱۵. احمد نوراللهی
۱۶. مسعود شجاعی
۱۷. وحید امیری
۱۸. کریم انصاری‌فرد
۱۹. علیرضا جهانبخش
۲۰. سردار آزمون
۲۱. اللهیار صیادمنش
۲۲. مهدی طارمی
۲۳. مهدی ترابی

 


امید‌ها به خط؛ مجیدی روی نیمکت می‌نشیند؟

تیم فوتبال امید ایران باید برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خود را آماده و مهیا کند. طبق اعلام کادر فنی، تیم امید با ٢٧بازیکن از تاریخ ٩ شهریور جهت انجام دو بازى تدارکاتى برابر ازبکستان در اردوى تیم امید حضور خواهد یافت. شاگردان فرهاد مجیدی از روز یکشنبه ١٠ شهریور تمرینات خود را در تهران آغاز مى‌کنند و روز ١٣ شهریور راهى ازبکستان خواهند شد تا در دو بازى تدارکاتى برابر تیم میزبان به میدان بروند.
اسامی ٢٧بازیکن دعوت‌شده به این شرح است:
معراج اسماعیلی (ذوب‌آهن اصفهان)، مهدی قائدی، محمد بلبلى و عارف غلامی (استقلال تهران)، نیما میرزازاد (نساجی مازندران)، محمد مسلمی‌پور و محمد خرم‌الحسینی (ماشین‌سازی تبریز)، امید نورافکن، محمد محبى و على کى‌خسروى (سپاهان اصفهان)، وحید نامداری و سعادت حردانى (فولاد خوزستان)، آرش قادرى و محمد خدابنده‌لو (پیکان تهران)، مهدى نوراللهى، طاها شریعتی، ابوالفضل جلالی، امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)، رضا جبیره (صنعت‌نفت آبادان)، مهدی مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور و سینا زامهران (شهر خودرو)، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق‌پور (تراکتور تبریز)، امیر روستایی (پرسپولیس تهران)، پویا اسدى (بادران)، یونس دلفى (شارلروا).
این بازیکنان روز گذشته خود را به فرهاد مجیدی معرفی کرده‌اند اما مسأله لاینحل درباره تیم امید این است که گفته می‌شود فرهاد مجیدی مجوز کافی برای نشستن روی نیمکت تیم امید به‌عنوان سرمربی را ندارد و این مشکل به احتمال بسیار زیاد منجر به تغییراتی در کادر فنی خواهد شد. این اتفاقات در حالی تیم امید را تهدید می‌کند که قرار بود مجیدی طبق گفته فدراسیون فوتبال نظاره‌گر بازی تیم‌های سایپا و گل‌گهر هم باشد اما سرمربی تیم امید ایران از حضور در این بازی امتناع کرد تا علامت سؤال بزرگی در برابر او قرار بگیرد. مجیدی وضعیتی نامشخص با تیم امید دارد و فدراسیون فوتبال هم هنوز برنامه خود را برای آینده این تیم اعلام نکرده و مشخص نیست اگر مجیدی قادر به همراهی تیم امید نباشد، چه کسی جایش را خواهد گرفت؟

 


Page Generated in 0.0059 sec