printlogo


کد خبر: 193944تاریخ: 1398/6/10 00:00
واکنش رضایی بعد از انتقال به شارلروا:
هیچ آغوشی مطمئن‌تر از خانواده نیست



انتقال پنج میلیون یورویی از شارلروا به بروژ برای کاوه رضایی چندان خوشایند نبود، چون بعد از تنها یک فصل در فهرست خروجی و مازاد باشگاه قرار گرفت. ستاره ایرانی با شارلروا دوران درخشانی در ژوپیلرلیگ داشت تا جایی که تبدیل به گرانترین انتقال تاریخ بلژیک شد اما این فشار تأثیر زیادی روی عملکرد کاوه داشت تا او جزو بدترین انتقال‌ها نیز قرار بگیرد. کاوه رضایی حدود یک فصل را روی نیمکت یا سکو نشست و در فصل جدید نیز تنها یک بازی در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.
بعد از پایان این دوران تلخ، سرانجام باشگاه شارلروا توانست کاوه رضایی را با قراردادی قرضی به خانه بازگرداند. در مراسم معارفه این بازیکن با پیراهن گورخرها، مهاجم ایرانی حرف‌های جالبی به زبان آورد که نشان از عزم بالای او برای بازگشت به روزهای اوج و آمادگی داشت.
کاوه رضایی گفت: «شارلروا جزئی از خانواده‌ام است. از بازگشتم خیلی خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم خیلی زود تأثیر مثبتی در این تیم داشته باشم و طرفداران را شادمان کنم. این تیم تغییرات زیادی به نسبت دو فصل پیش دارد و امیدوارم با این مجموعه به اهدافی که داریم، برسیم.»
کاوه رضایی که بالغ بر 20 گل برای شارلروا به ثمر رسانده، در ادامه اینگونه صحبت کرد: «پیشنهادهای دیگری نیز داشتم اما همه چیز اینجا برایم مهیا است تا بتوانم دوباره به همان سطحی که مدنظرم است، برسم. بسیار سخت است شما به تیمی بروید و با محیط جدید خودتان را وفق دهید اما با تجربیاتی که در یکی، دو سال گذشته به دست آوردم، شک ندارم که می‌توانیم روزهای خوبی داشته باشیم. من تصادفی شارلروا را انتخاب نکردم بلکه آنها خانواده من هستند و هیچ آغوشی مطمئن‌تر از خانواده نیست.»
کاوه رضایی از چند روز قبل به تمرینات شارلروا اضافه شد تا سهمیه ایرانی‌های این تیم به سه نفر برسد که در اولین بازی باید مقابل بروژ تیم سابق خود به میدان برود. البته حضور یا عدم حضور او در این بازی هنوز مشخص نیست و همه در انتظار تصمیم سرمربی شارلروا هستند تا ببینند این فرصت را به کاوه می‌دهد تا انتقام شیرینی از بروژی‌ها بگیرد یا نه.
کریم بالحسین، سرمربی شارلروا نیز در واکنش به انتقال قرضی کاوه رضایی از کلوب بروژ به شارلروا می‌گوید: «خوشحالم که او به تیم شارلروا بازگشته و بر اساس نخستین تمرین از لحاظ بدنی به نظر می‌رسد شرایط بسیار خوبی دارد. تردیدهای من درباره شرایط بدنی کاوه رضایی مطابق چیزهایی که در تمرین دیدم، برطرف شد اما او کمی فاقد سرعت لازم است. به طور کلی خوشحالیم که می‌توانیم ورود 2 مهاجم جدید (کاوه رضایی و تسادجوت) را خوشامد بگوییم. رضایی را که همه به خوبی می‌شناسند اما تسادجوت را باید رونمایی کنیم.»


Page Generated in 0.0051 sec