printlogo


کد خبر: 193943تاریخ: 1398/6/10 00:00
فوتبال آسیا

لیست جدید کاتانچ با حضور بشار و همام


تیم ملی عراق برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید در گروه سوم رقابت‌ها با تیم‌های ملی ایران، هنگ کنگ، کامبوج و بحرین رقابت کند. کاتانچ، سرمربی این تیم که تا یک هفته پیش خطر اخراج را بیخ گوش خود می‌دید، لیست خود را برای دیدار ابتدایی تیمش در این رقابت‌ها برابر بحرین اعلام کرد. بر این اساس بازیکنان زیر در لیست سرکو کاتانچ حضور دارند: جلال حسن، محمد حمید، محمد صالح، علی عدنان، ضرغام اسماعیل، مصطفی محمد، علا مهاوی، سعدناطق، احمد ابراهیم، نجم شوان، میثم جبار، همام طارق، سولافا، احمد یاسین، امجد عطوان، صفا هادی، بشار رسن، مهدی کامل، اسامه رشید، ابراهیم بایش، جاستین میرام، مهند علی، علاء عباس، مهمد عبدالرحیم و ایمن حسین.
نکته جالب دعوت بشار رسن است، بازیکنی که در پرسپولیس به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده اما کاتانچ اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی‌اش دارد.
 

 


تمدید یکساله با شلهوب
هافبک فلامینگو در الهلال


باشگاه الهلال اعلام کرد که با گوستاو کویلار هافبک دفاعی تیم فلامینگوی برزیل به مدت ۴ سال قرارداد امضا کرده و این بازیکن به زودی در تمرینات تیم لوچسکو حاضر خواهد شد. این بازیکن کلمبیایی از سال ۲۰۱۶ در تیم فلامینگوی برزیل حضور دارد و همچنین ۷ بازی و یک گل ملی برای تیم ملی کلمبیا در کارنامه دارد. الهلال به تازگی با علی الحبسی و سوریانو دو بازیکن خارجی خود قطع همکاری کرد تا لیستش برای خرید بازیکنان جدید جا داشته باشد. الهلال در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی برابر الاتحاد به تساوی بدون گل رسید و در صورت پیروزی در بازی برگشت می‌تواند به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند.
خبر دیگر درباره الهلال اینکه باشگاه عربستانی قراردادش با کاپیتان محمد شلهوب را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است. شلهوب ۳۸ ساله از سال ۱۹۹۸ تا کنون در الهلال حضور دارد و باوفاترین بازیکن تاریخ این تیم به حساب می‌آید. وی همچنین ۱۱۸ بازی و ۱۹ گل ملی نیز در کارنامه دارد. شلهوب که به مارادونای عربستان مشهور است، سال‌ها قبل یکی از بهترین بازیکنان آسیا بود و بارها در مراسم برترین‌های فوتبال قاره نیز شرکت کرد. او در آخرین روزهای فوتبالش نیز سرحال و قبراق است و به همین دلیل مدیران الهلال نیز قراردادش را تمدید کرده‌اند.
 


Page Generated in 0.0057 sec