printlogo


کد خبر: 193941تاریخ: 1398/6/10 00:00
خبر کوتاه

نامنی سرپرست
فدراسیون تنیس شد
 جانشین شایسته آمد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی احمد نامنی را به‌عنوان سرپرست فدراسیون تنیس منصوب کرد. بعد از خداحافظی رسمی مجید شایسته در مجمع عمومی فدراسیون تنیس آن‌هم بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی وزیر ورزش و جوانان با حکمی سرپرست جدید این فدراسیون را مشخص کرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که از مدت‌ها پیش بحث انتخاب سرپرست برای فدراسیون جودو مطرح بود اما بنا به دلایلی این تصمیم اتخاذ نشده بود اما حالا احمد نامنی به‌عنوان جانشین جودو معرفی شده است.
 
تلاش زهرا نعمتی
 برای صعود به
هشتمین قله بلند جهان
بانوی کوهنورد ایرانی برای صعود به هشتمین قله بلند دنیا راهی نپال شد. زهرا نعمتی، بانوی کوهنورد تبریزی قصد دارد «ماناسلو» هشتمین قله بلند جهان با ارتفاع 8163 متری را صعود کند. به همین منظور این کوهنورد راهی نپال شده و قرار است طی چند روزه آینده کار خود را برای صعود پاییزی آغاز کند.
 اولین صعود این کوه در سال ۱۹۵۶ توسط گروهی از کوهنوردان کشور ژاپن و از مسیر شمال شرقی صورت گرفت. کوهنوردان ایران نیز در سال ۱۳۵۵ موفق به فتح قله ماناسلو به‌عنوان نخستین 8 هزار متری ایرانی‌ها شدند.
 
حضور کودکان اوتیسم در اردوی
ملی‌پوشان کاراته
کودکان اوتیسم امروز یکشنبه 10 شهریور ماه در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان حضور پیدا می‌کنند.
طبق هماهنگی صورت گرفته میان فدراسیون کاراته و انجمن اوتیسم ایران، تعدادی از کودکان اوتیسم امروز یکشنبه 10 شهریور ماه ساعت 11 صبح در اردوی تیم ملی کاراته حضور پیدا می‌کنند تا دیداری با ملی‌پوشان کاراته ایران داشته باشند. تمرینات تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
ملی‌پوشان کاراته ایران خود را آماده حضور در پنجمین مرحله لیگ کاراته وان در توکیوی ژاپن می‌کنند. این رقابت‌ها 15 تا 17 شهریور ماه در همان سالنی که رقابت‌های المپیک برگزار می‌شود، انجام می‌شود.


Page Generated in 0.0063 sec