printlogo


کد خبر: 193930تاریخ: 1398/6/10 00:00
در راه توکیو

کاپ جهانی قایقرانی بادبانی
احمدی همچنان دور از سهمیه المپیک

ملی‌پوش بادبانی ایران که در رقابت‌های کاپ جهانی ژاپن حضور دارد مسابقات دیگر خود را نیز برگزار کرد و کارش در مسیر کسب سهمیه المپیک را ادامه داد. مسابقات بادبانی کاپ جهانی ژاپن و کسب سهمیه المپیک به میزبانی شهر انوشیما در حال برگزاری است و احمد احمدی، ملی‌پوش بادبانی ایران نیز در این مسابقات حضور دارد و رقابتش را آغاز کرده است. در ادامه این رقابت‌ها احمدی مسابقات خود را برگزار کرد و تا کنون در ۹ مسابقه شرکت کرده است. احمدی که در مسابقه اول بیست‌و‌چهارم شد و مسابقه دوم خودش را تمام نکرد، در مسابقات سوم‌ تا نهم خود به‌ترتیب مقام‌های ۲۲، ۲۲، ۲۳، ۲۵، ۲۴، ۲۳ و ۲۴ را کسب کرده و در مجموع در رده بیست‌و‌چهارم قرار دارد. ملی‌پوش بادبانی ایران باید بهترین قاره آسیایی شود تا به المپیک توکیو برسد که در پایان مسابقه نهم نماینده چین و هنگ‌کنگ از او بالاتر هستند. چین در رده نوزدهم و هنگ‌کنگ در رده بیستم قرار دارند.

جام‌جهانی تیراندازی در ریو
صعود بانوان به رده‌بندی تفنگ سه‌وضعیت

3 بانوی ملی‌پوش کشورمان موفق شدند در رشته تفنگ سه‌وضعیت با پشت سرگذاشتن حریفان جهانی خود به مرحله رده‌‌بندی این ماده صعود کنند. در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی برزیل که در شهر ریو در حال برگزاری است، الهه احمدی با کسب 1164 امتیاز به‌عنوان نفر شانزدهم در گروه اول و مه‌لقا جام‌بزرگ و فاطمه کرم‌زاده با کسب 1168 و 1165 امتیاز به‌عنوان نفرات هشتم و شانزدهم در گروه دوم موفق شدند راهی مرحله رده‌بندی تفنگ سه‌وضعیت بانوان شوند. در این ماده آرمینا صادقیان با 1142 امتیاز در گروه mqs به کار خود پایان داد. در چهارمین روز رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی برزیل، ملی‌پوشان کشورمان در 2 رشته تپانچه بادی بانوان و مرحله رده‌‌بندی تفنگ سه‌وضعیت بانوان مقابل حریفان به میدان می‌روند. در ادامه این رقابت‌ها ملی‌پوشان کشورمان در رشته‌های تپانچه بادی بانوان با ترکیب هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌اللهی و در مرحله رده‌‌بندی تفنگ سه‌وضعیت بانوان با ترکیب الهه احمدی، فاطمه کرم‌زاده و مه‌لقا جام‌بزرگ پا به جوخه آتش می‌گذارند. تا کنون آرمینا صادقیان، بانوی ملی‌پوش کشورمان موفق به کسب دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو شده است.


آغاز اردوی تیم ملی پاراشنا از امروز
استارت شاهین برای جهانی لندن

اردوی تیم ملی پاراشنا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان لندن از امروز آغاز می‌شود. ملی‌پوشان پاراشنای کشورمان به‌منظور کسب آمادگی برای رقابت‌های قهرمانی جهان 2019 لندن از امروز یکشنبه 10 شهریور وارد اردو می‌شوند و تمرینات خود را از دوشنبه آغاز می‌کنند.
شاهین ایزدیار (خراسان رضوی) و سینا ضیغمی‌نژاد (کرمان) 2 ملی‌پوش مدعو به این اردو هستند که زیر نظر مربیان مهدی ضیایی و شورش دلپسند تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در این اردو که تا 16 شهریور ادامه دارد، احمد شکری به‌عنوان سرپرست حضور دارد. ملی‌پوشان شنای کشورمان از ۱۸ تا ۲۴ شهریور در مسابقات قهرمانی جهان لندن به رقابت می‌پردازند.

 


Page Generated in 0.0055 sec