printlogo


کد خبر: 193928تاریخ: 1398/6/10 00:00
خبر کوتاه

شریفات از دوشنبه در تمرینات پیکان
پیکان برای تقویت خط حمله‌اش چند روز پیش اقدام به جذب اسماعیل شریفات کرد. این مهاجم خوزستانی قرار است از دوشنبه در تمرینات تیم جدیدش حاضر شود. حسین فرکی سرمربی پیکان بعد از بازی با نساجی دو روز به شاگردانش استراحت داد و قرار است دور جدید تمرینات پیکان از دوشنبه آغاز شود. جابر انصاری و مهران موسوی دو بازیکن مصدوم پیکان هستند که موسوی به احتمال فراوان از هفته سوم در دسترس کادر‌فنی قرار خواهد گرفت، ولی انصاری برای بازگشت به میادین باید یک ماه دیگر صبر کند. فراز امامعلی در دو بازی گذشته پیکان محروم بود ولی این بازیکن از هفته سوم قادر به همراهی تیمش خواهد بود.
 
اعتراض رسمی پارس به قضاوت اکبریان
تیم‌ پارس جنوبی جم در هفته دوم لیگ برتر، میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جریان این مسابقه اما محمدرضا اکبریان داور بازی، تصمیماتی را اتخاذ کرد که با اعتراض مسئولان پارس جنوبی مواجه شده. اعضای پارس جنوبی نسبت به دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب‌آهن اعتراض و اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. به اعتقاد باشگاه پارس جنوبی، در دقیقه 67 دروازه‌بان ذوب‌آهن قبل از آنکه گل مردود تیم میزبان به ثمر برسد، روی مهاجم زردپوش خطای پنالتی مرتکب شده اما داور این صحنه را خطا روی دروازه‌بان تشخیص داد و نه تنها پنالتی‌ نگرفت، بلکه گل را هم مردود اعلام کرد. همچنین در وقت‌های اضافی مسابقه، توپ در محوطه جریمه به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد که بازهم خطایی از سوی داور مسابقه تشخیص داده نشد. از این رو همانطور که فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی هم در نشست خبری بعد از مسابقه اعلام کرد، مسئولان باشگاه از طریق فدراسیون فوتبال اقدام خواهند کرد. دیروز مدیران باشگاه پارس اعتراض رسمی این باشگاه به تصمیمات محمدرضا اکبریان را به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال رساندند.
 
مدافع تیم امید شاگرد دنیزلی شد
ابوالفضل رزاق‌پور مدافع فصل گذشته پیکان که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، با عقد قراردادی به طور رسمی به جمع شاگردان دنیزلی اضافه شد. رزاق‌پور بازیکن تیم امید کشورمان است و با توجه به فسخ قراردادش با پیکان مشکلی برای حضور در تراکتور ندارد.

 


Page Generated in 0.0064 sec