printlogo


کد خبر: 193923تاریخ: 1398/6/10 00:00
سپاهان بهتر و قوی‌تر از فصل هجدهم است
قربانی: مهاجم نوک هستم و دوست دارم در این پست بازی کنم

علی قربانی، مهاجم سپاهان که در بازی با ماشین‌سازی تبریز گل سه امتیازی تیمش را زد، درباره شرایط تیمش می‌گوید: «سپاهان بهتر و قوی‌تر از پارسال است و حالا بچه‌ها دو سال است که در کنار هم بازی می‌کنند. الآن بیشتر از فصل گذشته هماهنگ هستیم و امیدوارم عملکردی بهتر از سال قبل داشته باشیم.»
او درباره گلی که در بازی با ماشین‌سازی به ثمر رساند، می‌گوید: «خوشحالم که گل زدم و سپاهان هم سه امتیاز مهم گرفت. البته این گل نتیجه زحمات دیگر بچه‌ها بود و من فقط آخرین کار را انجام دادم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم این روند را ادامه دهیم.» قربانی درباره کم گل زدن در فصل گذشته اینطور توضیح می‌دهد: «آنهایی که انتقاد کردند باید ببینند در چه پستی بازی کردم. از 15 بازی فصل گذشته در هشت یا 9 بازی فیکس بودم که در این بازی‌ها در یک یا دو مسابقه به عنوان مهاجم نوک بازی کردم و در بقیه بازی‌ها نیز وینگر بودم. وقتی وینگر بازی می‌کنم از دروازه دور می‌شوم و طبیعتاً گل زدن سخت‌تر می‌شود، ولی با این حال تمام تلاشم را به خرج دادم که بهترین عملکرد را داشته باشم. وقتی سرمربی از من می‌خواهد در پست وینگر بازی کنم، باید خواسته او را به بهترین شکل انجام دهم اما امسال در هر دو بازی به عنوان مهاجم نوک بازی کردم.»
این مهاجم سپاهان درباره اینکه با بهبودی کی‌روش ممکن است دوباره به پست وینگر برگردد، حرف‌هایی دارد: «من تابع تصمیم کادر فنی هستم. پست اصلی من مهاجم نوک است و خودم بازی در این پست را بیشتر دوست دارم، ولی مهم‌ترین موضوع خواسته سرمربی است. هر کجا بازی کنم، بیشترین تلاشم را به خرج می‌دهم. هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، ولی در درجه اول نتیجه گرفتن سپاهان مهم است. امیدوارم سپاهان بهترین نتایج را بگیرد و من هم عملکرد خوبی داشته باشم.»
 


Page Generated in 0.0058 sec