printlogo


کد خبر: 193920تاریخ: 1398/6/10 00:00
مصاحبه

آقای ویلموتس، ترکمان را به تیم ملی دعوت کن
کمالوند: از تاج و ساکت گلایه دارم

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم جزو مربیانی است که از جلسه با مارک ویلموتس استقبال کرده و معتقد است مدافع تیمش استحقاق حضور در تیم ملی را دارد و باید او را به ویلموتس معرفی کند. کمالوند درباره جلسه با سرمربی تیم ملی می‌گوید: «می‌خواهم چند مورد را به اطلاع سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال برسانم. دلیل اولی که تصمیم گرفتم در جلسه هم‌اندیشی حضور پیدا کنم، گلایه از تاج و ساکت است. اینکه چرا آنها به قانون و مقرراتی که خودشان وضع کردند، احترام نمی‌گذارند. تیم‌های بدهکار نه تنها بدهی‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، بلکه کارت‌های بازی بازیکنان جدیدشان را هم دریافت کردند. خود من الآن از 4، 5 سال پیش از چند باشگاه طلب دارم و جالب اینکه مالیات پولی را که نگرفتم هم داده‌ام اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. گلایه‌ام را بار دیگر مطرح خواهم کرد. دلیل دیگرم برای حضور در جلسه با ویلموتس، درخواستم برای دعوت از مهدی ترکمان به تیم ملی است. ترکمان در حال حاضر یکی از آماده‌ترین چپ‌پاهای فوتبال ایران است. او با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، به نظرم قابلیت حضور در اردوی تیم ملی را دارد.» سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به درخواست مشابه‌اش از کارلوس کی‌روش ادامه می‌دهد: «در گذشته داریوش شجاعیان هم چنین شرایطی داشت. او هم در سال اول حضورش در لیگ برتر که خودم او را به گسترش فولاد آوردم، خوش درخشید. خیلی زود درباره او با کی‌روش صحبت کردم و به تیم ملی هم دعوت شد. الآن هم می‌گویم مهدی ترکمان شرایط حضور در تیم ملی را دارد و در جلسه از ویلموتس خواهش می‌کنم که به چشم خریدار به ترکمان نگاه کند. با این روند شک نکنید تیم ما خیلی زود در تیم ملی صاحب سهمیه می‌شود.»

 


قلعه‌نویی: کمیته استیناف عدالت را اجرا کرد

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان که از شرایط تیمش راضی است، در مورد حال خوب این روزهای سپاهان و قرار گرفتن در صدر جدول می‌گوید: «از سال گذشته تیم شرایط خوبی نداشت و به نظر من لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد و کاری که می‌توانستیم در سه، چهار سال انجام بدهیم سال گذشته انجام دادیم. فصل پیش می‌توانستیم یک جام هم بگیریم. امسال شرایط‌مان بهتر است و بازیکنانی مثل محمد کریمی و پیام نیازمند حالا کارآیی‌شان بیشتر است و اعتماد به نفسی به وجود آمده که می‌تواند به ما کمک کند و آنها به مرز خودباوری رسیده‌اند و می‌دانند پیراهن زرد طلایی سپاهان باارزش است و تنها باشگاهی که از ایران در جام باشگاه‌های جهان بوده سپاهان بوده و قهرمانی‌های زیادی داشته. به شرایط‌مان رسیده‌ایم و بچه‌ها این درک را پیدا کرده‌اند که چه پیراهن باارزشی تن‌شان است. یکسری نقاط ضعف هم داشتیم که با آوردن بازیکنان خوب آن را هم پوشانده‌ایم و این تیم از نظر قراردادی و شرایط سنی حداقل 4، 5 سال تاریخ انقضا دارد.» قلعه‌نویی در این باره که آیا اجازه نداشتن مربیان برای صحبت درباره داوران به سود فوتبال است و اینکه خودش هم اعلام کرده بود دیگر درباره داوری حرف نمی‌زند، توضیح می‌دهد: «داوران ما قشر مظلوم فوتبال هستند. وقتی بازیکن و مربی قرارداد میلیاردی می‌بندند دستمزد داوران هم باید درست شود تا اشتباهات به حداقل برسد. باید ویدئو چک زودتر اجرایی شود تا عدالت اجرا شود. سال گذشته شرایط ما همینطور بود و حتی به خاطر اشتباهات در چند بازی سرنوشت قهرمانی عوض شد. هیچ مربی دوست ندارد برای خودش تنش درست کند اما وقتی حق تیمش خورده می‌شود و صد هزار نفر به صورت زننده‌ای به خود و خانواده‌اش توهین می‌کنند و می‌بیند زحمات یک ساله‌اش بر باد رفته، چه کاری از دستش برمی‌آید.»
سرمربی سپاهان درباره مصاحبه علیه حسن‌زاده و دعوتش به کمیته انضباطی هم می‌گوید: «40 سال است در ورزش هستم و جام‌های زیادی آورده‌ام. من و قاسم‌پور تنها لژیونرهای فوتبال ایران هستیم که دوگانه داریم. من در خارج از ایران هم کار کرده‌ام و در این سال‌ها جام‌های زیادی آورده‌ام. رأیی که ناحق بود توسط کمیته استیناف اصلاح شد و در بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر می‌توانستم روی نیمکت بنشینم اما به احترام مردم بوشهر و عدالت این کار را نکردم. هر چند خوشحالم که کمیته استیناف رأی را برگرداند. کمیته استیناف از جایگاهش نترسید و عدالت را اجرا کرد. در این سال‌ها آقایان هر طور خواستند رأی دادند.»

 


Page Generated in 0.0073 sec