printlogo


کد خبر: 193918تاریخ: 1398/6/10 00:00
سوژه‌ها

 منصوریان و چند بازیکن ذوب‌ از پرواز جا ماندند
تیم ذوب‌آهن اصفهان جمعه شب گذشته در دومین بازی خود در لیگ هجدهم و در شهر جم به مصاف تیم پارس جنوبی رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از این بازی، مدیرعامل باشگاه، علیرضا منصوریان و ۱۲ بازیکن تیم ذوب‌آهن قرار بود ساعت ۹ صبح شنبه (دیروز) از عسلویه راهی تهران شده و پس از آن به اصفهان بروند اما نکته عجیب اینجاست که آنها از پرواز صبحگاهی جا ماندند! البته هنوز دلیل اصلی این موضوع مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی مسئول این ناهماهنگی بین اعضای تیم بوده است.
 


توپی برای شوت از
راه دور
هنوز 2 هفته هم از لیگ نوزدهم نگذشته که اعتراض‌های زیادی نسبت به توپ این دوره از رقابت‌ها شروع شده. در همان هفته اول تعدادی از بازیکنان اعلام کردند این توپ‌ها مثل توپ فوتسال است و مناسب فوتبال نیست اما به این مسأله تا الآن توجهی نشده. حالا عباس عسگری کاپیتان نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای اعلام کرده این توپ‌ها فقط برای شوت از راه دور مناسب است: «توپ‌ها خوراک این هستند که از راه دور شوت بزنید چون دروازه‌بان‌ها نمی‌توانند خوب توپ را ببینند و اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که چند گل از راه دور در این دو هفته زده شده.»
 


به وطنی بروید و درازکش بازی تماشا کنید!
نساجی در هفته دوم لیگ برتر اولین میزبانی‌اش در این فصل را مقابل پیکان تجربه کرد. با توجه به اینکه نساجی تمریناتش را در تهران انجام می‌داد، تصور می‌شد بازی این تیم هواداران زیادی را به ورزشگاه بکشاند اما برخلاف انتظار، صندلی‌های خالی ورزشگاه زیاد بود و توی ذوق می‌زد. شاید دلیل اصلی این اتفاق الکترونیکی شدن بلیت ورزشگاه‌ها بود که هنوز خیلی‌ها با آن آشنا نیستند اما شرایط به صورتی شده بود که خیلی از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، هم به خاطر جای زیاد و هم راحتی بیشتر به صورت درازکش بازی را تماشا می‌کردند و هم اینکه یکسری هم از روی پشت‌بام خانه‌هایشان ترجیح دادند بازی را دنبال کنند.
 


Page Generated in 0.0048 sec