printlogo


کد خبر: 193916تاریخ: 1398/6/10 00:00
خبر کوتاه



شیخ دیاباته
«الحاجی گرو»یی دیگر؟!


شیخ دیاباته در این فصل با استقلال قرارداد امضا کرد تا جای خالی بازیکنانی مانند منشا، ایسما و روح‌الله باقری که فصل قبل در خط حمله این تیم بازی می‌کردند را پر کند.
دیاباته در بازی با فولاد برای اولین‌بار در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و به‌جز چند ضربه سر کم‌اثر نمایش موفقی در خط حمله استقلال نداشت تا حالا دلیل این موضوع بیشتر روشن شود که چرا استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده این تیم حتماً باید یک مهاجم جذب کند.
 او در نیمه اول روی سانتر فرشید اسماعیلی موقعیت ایده‌آلی برای گل زدن داشت اما با یک ضربه سر کم‌اثر این فرصت را از دست داد.
 البته دیاباته چند ثانیه قبل از گل فولاد توپ‌ربایی خوبی از مدافعان این تیم انجام داد و در شرایطی که در موقعیت تک‌به‌تک با شهاب گردان قرار داشت، علیرضا فغانی به دلایلی نامعلوم این صحنه را خطا اعلام کرد تا او شانس زدن اولین گل خود را از دست بدهد.
 در مورد دیاباته این نکته باید در نظر گرفته شود که او فرصت زیادی برای هماهنگی با سایر بازیکنان نداشته و حالا تعطیلات دوهفته‌ای لیگ فرصت مناسبی است تا او بتواند خود را به شرایط ایده‌آل برساند.
اگر دیاباته نتواند خودش را با شرایط استقلال وفق دهد به سرنوشتی شبیه الحاجی گرو دچار می‌شود. سال‌ها است که استقلال از داشتن یک مهاجم گلزن محروم است.

 


پیشکسوتان استقلال قهرمان جام صلح شدند

 پیشکسوتان استقلال موفق شدند در جام چهارجانبه صلح و دوستی که به نفع بیماران سرطانی برگزار شد، به مقام قهرمانی برسند.
 پیشکسوتان استقلال که با سرپرستی اکبر کارگرجم و سرمربیگری محمد نوری به این مسابقات اعزام شدند، در اولین دیدار خود تیم منتخب اراک را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کردند و در دیدار فینال با ضربات پنالتی برابر تیم کانون مربیان پیروز شدند.
این مسابقات در ورزشگاه پالایش و پخش نفت شهرک مهاجران اراک و با حضور چهار تیم پیشکسوتان استقلال، کانون مربیان ایران، منتخب اراک و منتخب تهران و در رده سنی بالای ۴۰ سال در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار شد.
 
 


Page Generated in 0.0045 sec