printlogo


کد خبر: 193914تاریخ: 1398/6/10 00:00
اردوگاه آبی


استقلال رکورددار کارت در لیگ
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر را در حالی پشت سر گذاشتیم که در این هفته نسبت به هفته اول، داوران در نشان دادن کارت‌های رنگی کم کار‌تر بودند.
در این هفته تیم شاهین بوشهر با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز بداخلاق‌ترین تیم هفته بود و تیم‌های پارس جنوبی، سایپا، پیکان و نفت مسجد سلیمان بدون دریافت کارت به کارشان پایان دادند.
در پایان دو هفته گذشته از این مسابقات استقلال با مجموع ۷ کارت زرد و قرمز پر کارت‌ترین تیم مسابقات است.

کریمی دیر آمد
 به موقع درخشید
علی کریمی با وجود اینکه آخرین بازیکنی بود که به تمرین استقلال اضافه شد اما بر حسب نیاز تیم از بازی اول در پست هافبک دفاعی به میدان رفت تا فرشید باقری بتواند آزادانه در حملات استقلال شرکت کند.
علی کریمی در بازی با فولاد در رأس عقب پست هافبک دفاعی به میدان رفت و توانست به خوبی جلوی خط دفاع استقلال را جمع کند و با پاس‌هایش چند بار هم‌تیمی‌های خود را در موقعیت حمله قرار داد. نمایش دو هفته‌ای علی کریمی در خط دفاع استقلال باعث شد این بار مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی او را به تیم اصلی دعوت کند. برای کریمی که به دلیل مصدومیت جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را از دست داده است، بسیار مهم است که این بار بتواند به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه بدهد و بتواند به تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 2022 کمک کند.


Page Generated in 0.0049 sec