printlogo


کد خبر: 193909تاریخ: 1398/6/10 00:00
سوال روز


مجیدی: این چه رفتاری است
 آقای استراماچونی؟

فرزاد مجیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال از رفتارهای استراماچونی گله کرده است.
 او گفته: «رفتار کسی که در لیگ ایتالیا بوده و روی نیمکت اینتر نشسته، ظلم به اصحاب رسانه است. چه کسی باید این مسأله را مدیریت کند؟ بهتر نیست گروهی در باشگاه باشند تا سرمربی را هدایت کرده و به او کمک کنند؟ سرمربی حق ندارد در نشست‌های خبری صندلی پرتاب یا غیبت کند. به‌عنوان عضو کوچک خانواده استقلال از همه اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم. مربی به اصطلاح حرفه‌ای، کار غیرحرفه‌ای انجام داده است.»
 مجیدی در ادامه گفت: «همه اصحاب رسانه دوست دارند پای صحبت‌های استراماچونی نشسته و چهار نکته از او یاد بگیرند اما رفتار این مربی کار درستی نبود. مربی در دومین بازی در نشست خبری شرکت نکرده و اگر سومین بازی هم نتیجه نگیرد، چه کار خواهد کرد؟ می‌دانم خبرنگاران با چه سختی‌هایی وارد ورزشگاه شده و کارشان را انجام می‌دهند. بهتر است به اصحاب رسانه احترام بگذاریم. از طرفی، هوادارانی که از سرمربی تیم‌شان حمایت کرده‌اند، دوست دارند پای صحبت‌های او بنشینند. باشگاه استقلال باید مدیریت خوبی داشته باشد تا این اتفاقات نیفتد.»
 مجیدی حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «فوتبال ما به سمتی می‌رود که آنهایی که فوتبالی هستند، بیرون بنشینند؛ کسانی که کارنامه خوبی داشته‌اند. علی فتح‌ا... زاده افتخار باشگاه استقلال است اما چرا باید بیرون باشد؟ در حق علی امیری که می‌دانم چطور نساجی مازندران را بالا آورد، اجحاف شده است. کسانی را که نمی‌شناسیم، در بطن فوتبال حضور دارند. این چه فوتبالی است که فوتبالی‌ها بیرون نشسته‌اند؟»
 


Page Generated in 0.0060 sec