printlogo


کد خبر: 193908تاریخ: 1398/6/10 00:00
مصاحبه و خبر

فتح‌ا... زاده بعد از دیدار با فتحی: پشت استقلالم


علی فتح‌ا... زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که این روزها نامش در میان گزینه‌های احتمالی جانشینی امیرحسین فتحی هم به گوش می‌خورد ظهر شنبه به باشگاه استقلال رفت و دیداری با امیرحسین فتحی داشت. این دیدار در راستای کمک به استقلال بود. فتح‌ا... زاده در خصوص گفت‌وگویش با امیرحسین فتحی این توضیحات را داده است: «من در این شرایط احساس کردم که باید به باشگاه بروم و با توجه به حواشی که پیش آمده با مسئولان باشگاه صحبت کنم.
 استراماچونی مربی خوبی است و می‌تواند به تیم استقلال کمک کند ولی حس کردم در حال حاضر خیلی برای تیم حاشیه درست شده و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم تحت فشار است و به همین علت احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم.» فتح‌ا... زاده درباره برخی کارهای اداری خود که در باشگاه استقلال باید انجام می‌داد نیز توضیحاتی ارائه کرده است: «البته یکسری کار اداری هم داشتم که باید انجام می‌شد ولی در دیدار با فتحی به وی اعلام آمادگی کردم در خدمت مدیران باشگاه خواهم بود و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.» آیا مدیرعامل استقلال درباره مشکلات استراماچونی با فتح‌ا... زاده صحبت‌هایی کرده است؟ فتح‌ا... زاده به این سؤال هم پاسخ می‌دهد: «حقیقتاً من وارد جزییات نشدم ولی وقتی به باشگاه رفتم دوستان به قول خودمان خیلی تحویل گرفتند و احساس خوبی دارم از اینکه بعد از 6 سال رفقایم را در باشگاه استقلال دیدم.»  مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که از دیدار با رفقای قدیمی‌اش خرسند است حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «استقلال از دو بازی قبل یک امتیاز گرفته ولی یکسری مشکلات داوری هم وجود داشته است. من معتقدم این تیم بدشانسی آورده اما تیم خوبی داریم که اگر همدلی در آن به وجود بیاید مطمئن باشید نتیجه خواهیم گرفت.»

 

 

بیانی: استقلال فقط یک برد می‌خواهد




شاهین بیانی فقدان بازیکن با تجربه در استقلال را یکی از دلایل تساوی مقابل فولاد می‌داند: «در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد اما اگر بازیکن باتجربه در زمین بود، مطمئن باشید که استقلال از دقیقه 85 به بعد آن‌گونه فوتبال بازی نمی‌کرد. استقلال به خاطر بی‌تجربگی بازیکنانش گل خورد.»
شاهین در ادامه حرف‌هایش گفت: «روند استقلال مقابل فولاد خوب بوده اما روندی که می‌خواهیم، نیست. اگر استقلال صاحب یک برد شود، زودتر به برنامه‌های خود می‌رسد. امتیازات اول فصل اهمیت زیادی دارد، چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. هر چه بازی‌ها جلوتر برود، سخت‌تر نیز می‌شود.» بیانی فقدان مربی ایرانی کنار استراماچونی را هم یکی از مشکلات می‌داند: «اگر یک مربی باسابقه استقلالی را در کنار استراماچونی می‌گذاشتند، خیلی می‌توانست به او کمک کند. همه دیدند که استقلال فصل گذشته با آمدن فرهاد مجیدی چقدر تغییر کرد. اگر یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بود، خیلی می‌توانست برای او مثمرثمر باشد. استراماچونی شناخت آنچنانی از فوتبال ما ندارد و مثل دیگر بازیکنان تازه وارد نیاز به زمان دارد. سال اول حضور استراماچونی در استقلال است و تا بخواهد با شریط فوتبال ایران آشنا شود، زمان نیاز است.» بیانی حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «استقلال به نسبت بازی اول خود در پرس و توپ‌گیری خوب کار کرد اما هنوز بی‌تجربه است. متأسفانه بازیکن بزرگی در زمین حضور ندارد که بخواهد مدیریت کند. امیدوارم در ادامه شرایط تیم بهتر شود.»

 


استقلال بدون معاون پیش می‌رود

 


علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال بیش از یک ماه پیش از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا داد که این استعفا مورد موافقت مدیرعامل قرار گرفت.
بعد از پذیرش این استعفا آبی‌پوشان فصل جدید لیگ برتر را بدون معاون ورزشی آغاز کردند و هنوز شخصی به جای خطیر انتخاب نشده است.
 آخرین خبرها نیز حکایت از این دارد که در باشگاه استقلال فعلاً برنامه‌ای برای انتخاب یک معاون جدید وجود ندارد و تنها معاون فعلی باشگاه استقلال، هادی مباشری معاونت اجرایی این مجموعه می‌باشد.

 


Page Generated in 0.0055 sec