printlogo


کد خبر: 193906تاریخ: 1398/6/10 00:00
کشتی


انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی
 کاپیتان پهلوان

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به آسیب‌دیدگی خود از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد.
همانطور‌که قبل از این هم قابل پیش بینی بود کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مداوم و پیاپی مجبور شد از حضور در مسابقات جهانی انصراف دهد.
رضا یزدانی که قصد داشت با کسب یک مدال خوشرنگ جهانی با دنیای قهرمانی خداحافظی کند، به دلیل آسیب‌دیدگی‌های کوچک که باعث می‌شد برای هر یک از این مصدومیت‌ها مدتی زمان تمرین را از دست دهد، به ناچار در 20 روز مانده به مسابقات جهانی از حضور در ترکیب تیم ملی انصراف داد.
 از زمانی که تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات بین‌المللی به گرجستان اعزام شد مشخص بود کاپیتان نمی‌تواند با آمادگی بالا روی تشک حاضر شود و به همین دلیل هم در اقدامی شجاعانه و قابل تقدیر جای خود را به علی شعبانی داد تا فرصت حضور در یک مسابقه مهم برای این جوان از بین نرود.
رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در بیانیه خود نوشت: «سال‌هاست به عشق مردم خوب کشورم تمام توانم را در میادین مختلف به کار بسته‌ام، بارها در این مسیر پر فراز و نشیب دچار آسیب‌دیدگی‌های بسیار شده‌ام. بی‌مهری‌های زیادی را هم در این مدت دیدم . در بالاترین رویداد ورزشی جهان و در آستانه کسب مدال دو المپیک دچار پارگی آشیل و رباط پا شدم اما بی‌مهری‌ها را بخشیدم و دگربار به عشق مردمان سرزمینم ایستادم.»
او با اشاره به بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی کشتی آزاد در ادامه بیانیه‌اش آورده است: «از لیگ داخلی شروع کردم و در ادامه مسیر در جام دانکلوف و مسابقات آسیایی و سپس انتخابی تیم ملی شرکت کردم. تمام هدفم حضور قدرتمندانه و کسب افتخار در مسابقات جهانی بود، زیرا صرفاً حضور در این مسابقات به عنوان یک شرکت کننده بدون کسب مدال و افتخار هرگز در قاموسم تعریف نگردیده است. سعی کردم چون سربازی وظیفه‌شناس در اختیار کادر فنی و گوش به فرمان ایشان باشم. آسیب‌دیدگی‌های متعدد، پس از مسابقات آسیایی و آخرین آن در آستانه مسابقات انتخابی و استمرار آن تا الآن، مجال انجام تمرینات پرفشار و مستمر را از من گرفت. احساس می‌کنم با شرایط جسمانی فعلی و اندک زمان باقی مانده تا شروع مسابقات جهانی امکان حضور پرقدرت و با صلابت در این رویداد برایم مقدور نمی‌باشد و اصرار به حضور در این مسابقات می‌تواند فرصت افتخارآفرینی از جوانان دیگر را برای کشور عزیزم سلب نماید. بدین‌وسیله ضمن آرزوی توفیق برای کلیه اعضای تیم اعزامی به مسابقات جهانی از کادر فنی تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم بتوانم پس از رهایی از آسیب‌دیدگی‌های فعلی با سلامت کامل به عرصه قهرمانی بازگردم و با دعای خیر شما
سبب‌ساز خوشحالی مردم خوب و نجیب سرزمینم در مسابقات آتی باشم.»


Page Generated in 0.0057 sec