printlogo


کد خبر: 193905تاریخ: 1398/6/10 00:00
وظیفه‌خواه: هادی سه ماه است که فیزیوتراپی می‌کند
پرویز به جهانی می‌رسد

در حالی‌که پرویز هادی اردوی تیم ملی کشتی آزاد را به دلیل مصدومیت ترک کرده اما به طور دقیق مشخص نیست که چه وضعیتی در انتظارش است.
در حالی که از اردوی تیم ملی شنیده شده که پرویز هادی دیگر در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی قرار نمی‌گیرد اما علی اکبر وظیفه‌خواه رئیس هیات کشتی آذربایجان شرقی اعلام کرد که پرویز هادی مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ملی ندارد: «تمام حرف‌هایی که درباره پرویز هادی مطرح می‌شود واقعیت ندارد و او به طور حتم در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی قرار می‌گیرد. قبل از این هم دکتر ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به صراحت اعلام کرده بود که پرویز برای حضور در مسابقات جهانی مشکلی ندارد.»
او درباره اینکه اگر پرویز هادی مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی ندارد پس چرا اردوی تیم ملی را ترک کرده است؟ ادامه داد: «فضای اردوی تیم ملی برای پرویز هادی خوب نبود و به همین دلیل هم تصمیم گرفت که از اردو خارج شود. عده‌ای قصد دارند فرد دیگری را به جای هادی انتخاب کنند اما اینها همه حرف است و پرویز برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شده است.»
رئیس هیأت کشتی آذربایجان شرقی در پاسخ به این سؤال که آیا از هادی خبر دارد که الان مشغول به چه کاری است، گفت: «پرویز هادی در تبریز زیر نظر پزشک خود مشغول به فیزیوتراپی است تا خودش را بتواند به فرم ایده‌آل برساند و به نظرم به مسابقات جهانی می‌رسد.»
او در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه چطور هادی می‌خواهد در 20 روز مانده به مسابقات جهانی با فیزیوتراپی به ترکیب تیم ملی برسد، ادامه داد: «این وضعیت برای پرویز تازه پیش نیامده است. پرویز سه ماه پیش هم مصدوم بود و در این سه ماه هم با فیزیوتراپی کارش را پیش برده است.»
 


Page Generated in 0.0066 sec