printlogo


کد خبر: 193904تاریخ: 1398/6/10 00:00
پرویز اردوی تیم ملی کشتی را برای مداوا ترک کرد
هادی هم به جهانی نمی‌رسد



در حالی که برخی تصور می‌کردند با برگزاری مسابقه انتخابی در وزن 65کیلوگرم تکلیف ترکیب تیم ملی کشتی آزاد مشخص می‌شود اما ظاهراً به این زودی‌ها قرار نیست ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی کامل شود. فقط یک روز بعد از انتخابی وزن 65کیلوگرم بود که رضا یزدانی بیانیه‌ای منتشر کرد تا رسماً از حضور در مسابقات جهانی انصراف بدهد. با انصراف رضا یزدانی و انتخاب علی شعبانی به‌جای او به‌نظر می‌رسید دیگر ترکیب تیم ملی کامل شود اما این اتفاق باز هم رخ نداد و حالا این‌بار از اردوی تیم ملی خبر رسیده که پرویز هادی، کشتی‌گیر شایسته دسته فوق‌سنگین تیم ملی به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر مجبور به ترک اردوی تیم ملی و برای مداوا راهی تبریز شده است.
با بیرون رفتن هادی از اردوی تیم ملی، ترکیب تیم ملی یک‌بار دیگر ناقص شد تا همچنان لیست تیم ملی اعلام نشود. هر چند برخی رسانه‌ها اصرار به اعلام زودهنگام ترکیب تیم ملی دارند و به همین دلیل خیلی زود ترکیب تیم ملی را اعلام کردند، اما باز هم ترکیب تیم ملی درست از آب درنیامد و حالا باید منتظر اعلام رسمی مربیان تیم ملی بمانند تا کادر فنی به‌دنبال یک گزینه جدید برای وزن 125کیلوگرم باشد.
اینطور که از شواهد و قرائن پیداست کار پرویز هادی در تیم ملی تمام است و او با وجودی که شایسته‌ترین نفر برای وزن 125کیلوگرم بود اما باید از ترکیب تیم ملی خارج شود و فرد دیگری به‌جای او انتخاب شود. بنا به گفته کادر فنی، مدت زیادی است که هادی نمی‌تواند فشار زیاد تمرینات را تحمل کند به همین دلیل هم از فرم ایده‌آل خارج شده است. پرویز هادی طبق ادعای اکبر وظیفه‌خواه، رئیس هیأت کشتی آذربایجان‌شرقی نزدیک به سه ماه است که از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کند و حالا نیز در 20 روز مانده به مسابقات جهانی مجبور است به فیزیوتراپی مشغول شود.
البته کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به اینکه پرویز هادی نفر اول انتخابی تیم ملی بوده ترجیح می‌دهد پرویز در قزاقستان به روی تشک برود اما موضوع مهم، مصدومیت پرویز از ناحیه کمر است که ممکن است باعث افزایش مصدومیت پرویز شود به همین دلیل کادر فنی از پرویز خواسته قید حضور در مسابقات جهانی را بزند و به فکر درمان مصدومیت خود برای حضور در بازی‌های المپیک 2020 باشد، اما در نهایت تصمیم‌گیری را بر عهده خود پرویز گذاشته و حالا او خودش باید تصمیم بگیرد که با وجود مصدومیت از ناحیه کمر به جهانی قزاقستان می‌رود یا اینکه درمان کمرش را پیگیری می‌کند و قید حضور در مسابقات جهانی را می‌زند و ترجیح می‌دهد خودش را برای المپیک توکیو آماده کند.
پرویز هادی چهره شاخص تیم ملی است و با توجه به درخشش در مسابقات جهانی سال گذشته یکی از امیدهای اصلی تیم ملی برای کسب مدال در مسابقات جهانی بود اما با توجه به شرایط پیش‌آمده ظاهراً برای او هم بهترین راه، اعلام انصراف از حضور در مسابقات جهانی است. باید منتظر ماند و دید که پرویز چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند.
 


Page Generated in 0.0061 sec