printlogo


کد خبر: 193889تاریخ: 1398/6/10 00:00
خبر کوتاه



مونرئال به اسپانیا برگشت

ناچو مونرئال پس از 6 فصل و نیم حضور در آرسنال با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد در کشورش پیوست. این مدافع چپ اسپانیایی که در ماه ژانویه 2013 از مالاگا به آرسنال پیوست، در این مدت 251 بازی برای توپچی‌های لندن انجام داد و ضمن به ثمر رساندن 10 گل، 20 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.
مونرئال 33 ساله با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرد، کمک شایانی به این تیم برای رسیدن به فینال رقابت‌های فصل گذشته لیگ اروپا کرد، جایی که مغلوب چلسی شدند و از رسیدن به قهرمانی بازماندند.

کاسرس، مدافع جدید فیورنتینا

مارتین کاسرس که سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس، بارسلونا و ویارئال را دارد، با امضای قراردادی قرضی از یووه راهی فیورنتینا شد. او که 93 بار برای تیم ملی اروگوئه به میدان رفته است و شش قهرمانی سری A، یک عنوان قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، قراردادی دو ساله با ویولا به امضا رسانده است. فیورنتینا پیشتر فرانک ریبری را هم به خدمت گرفته بود.

تلاش نافرجام میلان برای خریدن ستاره برزیلی

میلان برای خرید «اورتون سوارس» بال برزیلی تیم گرمیو در سری A برزیل پیشنهادی نزدیک به 30 میلیون یورو ارائه کرد که مورد قبول این باشگاه واقع نشد. گزینه اول باشگاه میلان برای تقویت خط حمله‌اش آنخل کورئا از اتلتیکومادرید بود که پیشنهاد باشگاه، نظر اتلتیکو را جلب نکرد. طبق گزارش شبکه گلوبو اسپورته برزیل، میلان پیشنهادش برای خرید اورتون را از طریق یک ایمیل به باشگاه گرمیو ارائه کرد اما باشگاه برزیلی در پاسخ به آن، رقمی بالاتر درخواست کرد. طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، رقم درخواستی گرمیو 35 میلیون یورو به علاوه پاداش است. در همین حال ذینفع بودن دو طرف دیگر از عواید مالی مربوط به فروش اورتون کار میلان را برای خرید این بازیکن 23 ساله سخت‌تر می‌کند.

شکایت ایکاردی از اینتر


مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله آرژانتینی در پاسخ به بلاتکلیف ماندنش از سوی باشگاه اینترمیلان، از نرآتزوری به دادگاه شکایت کرده و از دادگاه خواسته، حکم به بازگشتش به تمرینات بدهد.
ایکاردی همچنین به خاطر دور ماندن از تمرینات نرآتزوری، خواهان یک و نیم میلیون یورو خسارت از این باشگاه شده است.
لازم به ذکر است ایکاردی پیشنهاد باشگاه ناپولی را نپذیرفته و ظاهراً در انتظار یوونتوس است.


پسر سیمئونه به کالیاری پیوست


باشگاه کالیاری در ادامه فعالیت‌های مؤثرش در فصل نقل و انتقالات تابستانی، با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو، جووانی سیمئونه را از فیورنتینا به خدمت گرفت.  این مهاجم 24 ساله که پسر دیگو سیمئونه است، دو فصل پیش در ازای 17 میلیون یورو از جنوا به فیورنتینا پیوسته بود. او طی این مدت در 80 بازی برای ویولا موفق به ثبت 22 گل شد. سیمئونه با کالیاری 5 ساله بسته است.

ماتوئیدی در راه اینتر؟

روزنامه «توتو اسپورت» تورین خبر داد که ماتوئیدی، هافبک فرانسوی یوونتوس خودش را به اینتر پیشنهاد کرده است. مدیربرنامه ماتوئیدی با مسئولان باشگاه اینتر تماس داشته است و به آنها پیشنهاد داده این بازیکن را بخرند. بنا به گزارش‌ها به نظر می‌رسد این انتقال با مبلغ 20 میلیون یورو انجام خواهد شد.
ماتوئیدی اخیرا در فهرست خروج یوونتوس قرار گرفته است و باید به دنبال تیم جدیدی باشد.











 


Page Generated in 0.0054 sec