printlogo


کد خبر: 193887تاریخ: 1398/6/10 00:00
آزار به بازی با ویارئال نمی‌رسد

ستاره بلژیکی بعد از اینکه بهترین بازیکن لیگ اروپا شد، به تمرین رئال برگشت اما هنوز آماده بازی نیست

ادن آزار جمعه به تمرین‌های رئال مادرید برگشت. ستاره بلژیکی سابق چلسی بعد از آنکه با قراردادی که می‌تواند به 150 میلیون پوند برسد راه رئال مادرید را در پیش گرفت، دچار مصدومیت ران شد و در هفته‌های اخیر روی بازگشت سلامت خود کار می‌کرده. او تلاش می‌کند خودش را برای نخستین بازی رسمی برای رئال مادرید آماده کند اما بعید است زین‌الدین زیدان برای بازی امشب مقابل ویارئال او را فرابخواند چون هنوز آمادگی کامل را به دست نیاورده. در تمرین هم دیگران را همراهی نکرد و فقط به تنهایی در زمین می‌دوید. آزار ساعاتی قبل از حضور در تمرین رئال به عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا در فصل 2019-2018 معرفی شد، او نقش پررنگی در قهرمانی تیم مائوریتزیو ساری، مربی فعلی یوونتوس، در این رقابت‌ها داشت. روبرتو مارتینس مربی تیم ملی بلژیک این بازیکن 28 ساله را برای دیدارهای پیش رو مقابل سن مارینو و اسکاتلند در مقدماتی یورو 2020 دعوت کرده اما گفته در صورتی که آمادگی لازم را نداشته باشد، روی سلامتش ریسک نمی‌کند.
قبل از شروع تمرین رئال مادرید، یک دقیقه سکوت به احترام مرگ دختر 9 ساله مربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، لوییس انریکه برگزار شد که بعد از شش ماه مبارزه با سرطان استخوان جانش را از دست داد.
اما رئال مادرید در بازی امشب به دنبال بازگشت به روزهای پیروزی است. تیم زیدان فصل را با پیروزی 3 بر یک در زمین سلتاویگو شروع کرد اما در بازی دوم تساوی ناامیدکننده‌ای برابر وایادولید داشت، نتیجه‌ای که سختی‌های این فصل رئال با وجود هزینه‌های سنگین در تابستان را نمایان کرد. زیدان علاوه بر آزار، مارکو آسنسیو، براهیم دیاس، ایسکو و رودریگو را هم در اختیار ندارد اما با پایان محرومیت لوکا مودریچ می‌تواند از او استفاده کند.
ویارئال که فصل قبل را در رده چهاردهم به پایان رساند، با وجود زدن 5 گل در دو بازی ابتدایی‌اش تنها یک امتیاز به دست آورده. این تیم در بازی اول در خانه 4 بر 4 برابر گرانادا مساوی کرد و در بازی دوم 2 بر یک به لوانته باخت.


 


Page Generated in 0.0058 sec