printlogo


کد خبر: 192146تاریخ: 1398/5/15 00:00
طنزیم
بیکارها

هومن جعفری

خبر آمده که انتقال یکصد و بیست میلیون یورویی گریزمان به بارسا امکان دارد به خاطر یک‌ ای‌میل منتفی شود! خبر را بخوانید.
«نشریه «ال موندو» با انتشار گزارشی خبر از افشای ایمیلی داد که ثابت می‌کند ادعای اتلتیکو درست بوده است. این ایمیل ماه مارس گذشته از سوی ایجنت گریزمان (سوان کاریان) به خواهر و پدر گریزمان ارسال شده و آنها را از شرایط پیشنهاد بارسا مطلع کرده است. در این ایمیل، مفاد قرارداد بارسا دیده می‌شود که دقیقاً همان پیشنهادی بوده که سال گذشته به گریزمان ارائه شده بود. گریزمان سال گذشته این پیشنهاد را رد و قراردادی با اتلتیکو را تمدید کرد ولی پس از یک فصل ناامیدکننده با اتلتیکو پشیمان شد و در نهایت به بارسا پیوست.»
اگر شما هم مثل من از این چند خط چیزی سردر نیاوردید ایراد از من و شما نیست. ایراد از این خارجی‌هاست که الکی کلاس می‌گذارند که انگار چه خبر است!
اتلتیکو می‌خواهد بارسا را هشتاد میلیون یورو بیشتر تلکه کند در نتیجه به هر دستاویزی چنگ می‌زند که این مبلغ بیشتر را بگیرد. در فوتبال ایران ‌ای میل که سهل است، اگر شما چهل شاهد عادل و زنده را جور کنید که ادعای شما را تأیید کنند، فایل صوتی جور کنید، مدرک محضری و محکمه‌پسند هم بیاورید که طی آن مشخص شود یک مقام مسئولی از سمت خود سوءاستفاده کرده باز هم کسی شما را جدی نمی‌گیرد.
یک نمونه‌اش عادل فردوسی‌پور. در برنامه مرحوم خود یک گزارش کامل را اختصاص داد به رئیس هیأت فوتبال استان قم که صبا را از عمد به دسته دوم انداخت تا تیم منحل شود و باشگاه به راحتی ده‌ها میلیارد بدهی خود را نپردازد! کک کسی گزید؟ کسی حتی به خودش زحمت داد یک زنگ به او بزند؟ حالا این بیکارها نشسته‌اند ‌ای‌میل رو کرده‌اند که سال قبل قراردادت این بوده امسال هم این است؟ چقدر بیکارند این جماعت!‌ آش را با جاش خوردند کسی حرفی نزد. اینها دنبال یک ‌ای‌میل هستند!

 


Page Generated in 0.0047 sec