printlogo


کد خبر: 192145تاریخ: 1398/5/15 00:00
گزارش روز

ماجرای درگیری فیزیکی مهاجری و ایجنت
همه چیز از «سلطان» شروع شد

سمیرا شیرمردی

درگیری فیزیکی بین سرمربی و ایجنت یکی از اتفاق‌های عجیبی بود که باورش سخت است. همه چیز از بازی تدارکاتی پدیده و بادران شروع شد، جایی که شاید برای همه سؤال شود چرا رضا مهاجری در آنجا حضور داشت.
ظاهراً در زمین راه‌آهن که بازی پدیده و بادران برگزار می‌شد، قرار بود ساعت 30/7 عصر تمرین تیم نساجی شروع شود. این زمین چند روزی است که در چنین ساعتی در اختیار نساجی قرار گرفته تا در آنجا تمرین کنند. از آنجا که بازی پدیده- بادران طول کشید و به ساعت 8 شب هم رسید، رضا مهاجری و اعضای تیمش به زمین راه‌آهن رفتند تا بلافاصله بعد از بازی، تمرینات‌شان را شروع کنند.
 بازی که تمام شد، رضا مهاجری به رسم ادب، سمت فرهاد کاظمی رفت تا با او خوش و بش کند. کاظمی وقتی مهاجری را بغل می‌کند، به او می‌گوید: «چطوری سلطان؟» که ناگهان از چند متر آنطرف‌تر صدایی بلند می‌شود: «سلطان؟ کدام سلطان؟ او که سلطان نیست...»
 این صدای اینجنتی بود که کنار زمین ایستاده بود و در ادامه صحبت‌هایش ظاهراً ناسزا هم گفت. همین ناسزاها هم باعث شد بحث بالا بگیرد که در این لحظه، اینجنت مورد نظر سوییچ ماشینش را به سمت صورت مهاجری پرتاب می‌کند و از قضا به بینی سرمربی نساجی می‌خورد و باعث خونریزی می‌شود.
 همین خونریزی کافی بود تا اعضای تیم نساجی روی سر اینجنت بریزند و او را کتک بزنند.
 بعد از این اتفاقات، رضا مهاجری تصمیم می‌گیرد از اینجنت مورد نظر شکایت کند و به پزشکی قانونی می‌رود. هنوز مهاجری شکایت نکرده بود که در عین ناباوری چند سرمربی واسطه می‌شوند و در تماس با مهاجری از او می‌خواهند کوتاه بیاید. رضا مهاجری هم که بینی‌اش بدجور آسیب دیده بود، تصمیم گرفت تلفن همراهش را خاموش کند تا شکایتش را انجام دهد. او دیروز به کلانتری رفت و شکایت خود را تنظیم کرد.
نکته جالب این است که واسطه‌ها همچنان در تلاش هستند و از طرف اینجنت مورد نظر پیغام می‌فرستند اما سرمربی نساجی نه تنها این درخواست را قبول نکرده، بلکه حتی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم از این اینجنت شکایت کند. حالا باید دید این ماجرا به کجا می‌کشد و آیا شکایت پیگیری می‌شود یا اینکه واسطه‌ها اجازه نمی‌دهند.
البته این روایتی است که از طرف مهاجری و عوامل نساجی مطرح شده و همانطور که می‌دانید هر درگیری دو طرف دارد و برای اطلاع دقیق‌تر از ماجرا بهتر است حرف‌های طرف مقابل را هم شنید.

 


Page Generated in 0.0047 sec