printlogo


کد خبر: 192136تاریخ: 1398/5/15 00:00
سوژه


اولتیماتوم کمیته تعیین وضعیت به باشگاه‌های بدهکار
این بار بخششی در کار نیست


به رسم هر سال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ امسال هم باشگاه‌های بدهکار را به ممنوعیت ثبت قراردادهایشان تهدید کردند. تهدید به اینکه «در اجرای بند 1 و بند 5 ماده 13 آئین‌نامه نقل و انتقالات، از ثبت هر گونه قرارداد ناظر بر استخدام بازیکن و اعضای کادر‌فنی یا کادر پزشکی و صدور هر گونه مجوز در ارتباط با ثبت موارد یادشده، تا تسویه کامل دیون باشگاه و اعلام و گواهی مراتب توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خودداری خواهد شد.»
این تذکر و تهدید را حالا هم رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال یک اولتیماتوم به حساب آورده و اعلام کرده که در صورت عدم تسویه‌حساب با طلبکاران، هیچ باشگاهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش نخواهد بود.
جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته: «در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون، از مواضع اعلام‌شده عقب‌نشینی نخواهیم کرد و باشگاه‌ها ملزم به تسویه بدهی‌های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند. البته یکسری از باشگاه‌های قانونمدار پیشقدم شدند و نسبت به حل پرونده‌های خودشان در این کمیته اقدام کردند. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده‌اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند. با این وجود برخی باشگاه‌ها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده‌اند. اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنا قائل می‌شود، تأکید می‌کنیم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در راستای اجرای بدون تبعیض قانون، از ثبت قرارداد این باشگاه‌ها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی‌شود.»
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حالی بر جلوگیری از ثبت قرارداد‌های باشگاه‌های بدهکار تأکید می‌کند که پیش از این فریبرز محمودزاده یکی از اعضای سازمان لیگ شرط ثبت قرارداد باشگاه‌ها را داشتن ۱۴ بازیکن اعلام کرده بود.»
 


Page Generated in 0.0124 sec