printlogo


کد خبر: 192135تاریخ: 1398/5/15 00:00
کمیته فنی فدراسیون بالاخره بیدار شد
از عبدی توضیح می‌خواهیم






در مورد سومی تیم فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت کافا همه صحبت کردند و فقط مانده بود رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که او هم بالاخره به حرف آمد.
واکنش مرتضی محصص جالب است: «در بررسی عملکرد هر بخش باید منصفانه و بر اساس واقعیت قضاوت کرد. شکست اساساً اتفاق خوبی نیست اما قطعاً هدف از برگزاری بازی تدارکاتی و برنامه‌های آماده‌سازی شناسایی نقاط ضعف است. ما قطعاً در کمیته فنی میزبان آقای حسین عبدی خواهیم بود. از ایشان توضیح می‌خواهیم و گزارش مربوط به حضور و عملکرد تیم نوجوانان در دو تورنمنت ارائه می‌شود اما نباید کلیت تلاش‌ها را نادیده گرفت.»
رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال سپس در دفاع از این کمیته در نحوه انتخاب مربیان تیم‌های فوتبال پایه گفته: «روند انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی کاملاً واضح و مشخص است. این مسیر هرگز به شکل شخصی و با تصمیم یک فرد صورت نگرفته و نگاه شخصی در آن اثر ندارد. در خصوص انتخاب سرمربی تیم‌های ملی مختلف، اعضای کمیته فنی تصمیم می‌گیرند. از طرفی سابقه و رزومه سرمربیان فعلی تیم‌های ملی کاملاً مشخص است و هیچ تردید و ابهامی در این خصوص وجود ندارد. بررسی‌های لازم در خصوص این نفرات صورت گرفته و درست نیست که سابقه و همچنین رزومه آنها را به سادگی زیر سؤال ببریم.»


Page Generated in 0.0065 sec