printlogo


کد خبر: 192132تاریخ: 1398/5/15 00:00
لژیونرها



بدشانس مثل زاهدی
شهاب زاهدی در نخستین بازی خود برای المپیک دونتسک اوکراین 40 دقیقه به میدان رفت اما تنها یک دقیقه بعد از ورود او به زمین داور پنالتی – اخراج دروازه‌بان دونتسک را اعلام کرد و کولوس با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، بازی را برد. زاهدی در پایان این بازی گفت: «حضور در این تیم یک ماجراجویی جدید برای من خواهد بود. با توجه به شرایط سنی‌ام باید بهترین انتخاب را انجام می‌دادم. دونتسک شرایط پیشرفت را در اختیار من قرار خواهد داد و باید به بهترین شکل از این فرصت سود ببرم.»
 
میلاد تماشاگر برد
 ۶ تایی خنت
تیم خنت در روز نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود برابر یوپن به برتری رسید.
 این تیم که مثل تمام بازی‌های اخیرش میلاد محمدی را روی نیمکت نشانده بود، یکشنبه در ورزشگاه خلامکوآرنا میهمان یوپن صفر امتیازی بود و نخستین پیروزی فصل خود را با نتیجه پر گل ۶ بر یک جشن گرفت تا با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول بایستد. میلاد محمدی بعد از دو حضور تعویضی در بازی رفت پلی‌آف مرحله دوم لیگ اروپا و هفته اول ژوپیرلیگ، در این بازی نیمکت‌نشین بود.
 
شکست یاران انصاری‌فرد
تیم السیلیه قطر در پنجمین بازی تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی تونس برابر وادی الیل این کشور با دو گل شکست خورد. یاران کریم انصاری‌فرد در دقایق 19 و 25 دو گل خوردند و بازی را با همین نتیجه واگذار کردند. السیلیه چهارمین بازی تدارکاتی خود را شنبه‌شب برابر قسطنطنیه الجزایر برگزار کرده بود که آن بازی را دو بر یک برد و گل اولش را هم انصاری‌فرد به ثمر رساند.
 
پولادی در الخریطیات
بعد از پژمان منتظری که با امضای قراردادی یک ساله به الخریطیات پیوسته، این تیم قطری به لیگ دسته دوم قطر سقوط کرده، با مهرداد پولادی هم قرارداد یک ساله بست.

 


Page Generated in 0.0052 sec