printlogo


کد خبر: 192129تاریخ: 1398/5/15 00:00
خبر
شماره پیامک 3000451213


ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی info@iran-varzeshi.com ایمیل و یا از طریق نمابر به شماره 02184711173 ارسال کنید.

مهرداد - ارومیه
آقا این چه ترکیبی بود. بابا کالدرون چرا اینجوریه. انگار هنوز متوجه نشده کجا اومده. یا نباید تو این جام شرکت می‌کرد یا حالا که شرکت کرد افت داره پرسپولیس تو جام شهدا حذف بشه. اصلاً به خدا یاد فصل جدید افتادم دلم لرزید به مولا.
 
یک خواننده
248****915
اگه یه پوستر از بیل بزنید و همچنین از گرت بیل یه صفحه بنویسید، دیگه فوق‌العاده میشه این روزنامه.
 
داود دهنوی
یالطیف، با سلام و خسته نباشید. آقایان محترم که در شورا و مجلس دیگر به آنها رأی نمی‌دهند به سمت رشته ورزش خود برمی‌گردنند. آقای دبیر که در شورای شهر بود یک خبرنگار آمد با ایشان مصاحبه کند. ایشان را دنبال کرد، فیلم آن در یک شبکه تلویزیونی پخش شد، بعد می‌خواهد برای کشتی کاری کند؟ *خواننده همیشگی ایران ورزشی*
 
امیرعلی دری - اصفهان
سلام روزنامه عربستان ورزشی از حمایت بی‌دریغ شما از تنها نماینده ایران تشکر می‌کنیم، اگر نمی‌دونستید بدونید ذوب‌آهن مثل تیم‌های مورد علاقه شما نیست با هزینه‌های غیر معقولانه و هنگفت دچار ناکامی بشود. ذوب‌آهن حرفه‌ای می‌باشد و این را آدم‌های حرفه‌ای متوجه می‌شوند. از شما انتظار نمی‌رود این مسائل را متوجه شوید. ذوب آهن با نصف این مبلغ سهمیه گرفته، بله سهمیه! چه بسا تیم‌هایی که با 200 میلیارد هزینه، این آرزو بر دل‌شان مانده بهتره که شما اگر جرأت داشتید اون تیم‌ها را می‌کوبیدید. خیر شما را نخواستیم شما شر نرسانید (مجموعه ذوب آهن).
 
یک خواننده
274****935
سلام بازی شطرنج کیش و مات خیلی فکر خوبیه. آموزش خواندن پاسخ رو هم برای علاقه‌مندان چاپ کنید. اگه می‌شه از تاریخ قهرمان‌های شطرنج بنویسید. قهرمان جهان الآن کیه؟


Page Generated in 0.0049 sec