printlogo


کد خبر: 192115تاریخ: 1398/5/15 00:00
تصمیمی که گرفته شده اما اعلام نمی‌شود
تمرین و مصاحبه کالدرون؛ یک روز باز، 6 روز بسته!

درست یکشنبه هفته گذشته بود که تمرین پرسپولیس برای رسانه‌ها و هواداران باز شد و کالدرون مصاحبه‌ای با خبرنگاران داشت. این اتفاق این یکشنبه دوباره تکرار شد و ضمن حضور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه شهید کاظمی، کالدرون هم با خبرنگاران مصاحبه کرد.
دیروز (دوشنبه) دوباره از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد باز تمرینات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و بازی‌های تدارکاتی آخر هفته مقابل فولاد و نساجی که چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود نیز مثل دو مسابقه قبلی مقابل پیکان و نفت مسجد سلیمان در سکوت و پشت درهای بسته خواهد بود.
این اتفاق در حالی رخ داده که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند هفته‌ای یک روز تمرین را برای رسانه‌ها و هواداران‌شان باز کنند و در همان روز نیز کالدرون با رسانه‌ها مصاحبه کند. البته ظاهراً این تصمیم از ابتدا رسانه‌ای نشده تا موج مخالفتی را از سوی رسانه‌ها برنیانگیزد اما به نظر می‌رسد در حال اجراست. بازی‌ها و تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی به روی رسانه‌ها و هواداران بسته می‌شود که هواداران میلیونی این تیم به‌شدت علاقه‌مندند تا از آخرین اتفافات و مسائل فنی پرسپولیس خبر بگیرند که مطمئناً سایت باشگاه پرسپولیس به تنهایی قادر به پوشش این همه نکته و اتفاق نیست و لازم است نمایندگان رسانه‌های ورزشی حضور پررنگ‌تری در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی این تیم داشته باشند. البته بعید است گابریل کالدرون دخالتی در این خصوص داشته باشد و این تصمیم به احتمال بسیار زیاد توسط مسئولان باشگاه اتخاذ شده است. معمولا مربیان خارجی بخصوص آنهایی که تازه فضای کار در تیم های پرطرفدار را تجربه می‌کنند از تمرین و مواجهه مستقیم با هواداران لذت می برند و انرژی می گیرند پس کالدرون در این خصوص دخالتی نداشته و بعید است بخواهد در بازی های تدارکاتی پیش فصل نگاه جستجوگر هواداران و رسانه ها را از تیمش دور کند.
.


Page Generated in 0.0046 sec