printlogo


کد خبر: 192103تاریخ: 1398/5/15 00:00
اتلتیکو دیگر مردمی نیست

لورنسو لارا


دیگو سیمئونه اعتراف کرده اتلتیکو مادرید دیگر آن تیم مردمی نیست که پنج سال پیش به این نام توصیفش کرده بود. او دقیقا با چنین نگرشی تیمش را ساخته بود اما حالا خیلی چیزها تغییر کرده است. اتلتیکو از سال 2011 که او آمد تغییرات زیادی داشته و حالا انتظار می‌رود هر هفته با بهترین‌های اسپانیا و اروپا رقابت کند، آنها یک استادیوم مدرن و شگفت‌انگیز دارند و می‌توانند برای ستاره‌ها پول زیادی خرج کنند.
 
بودجه و سرمایه‌گذاری
این تابستان به تنهایی 243 میلیون یورو برای خریدن بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که با تابستان 2012 تفاوت زیادی دارد؛ آن سال امیلیانو اینسوا، کاتا دیاس، امره بلوزاوغلو، کریستین رودریگس و دومینگو سیسما را خریدند. بودجه آن سال 123 میلیون یورو بود در حالی که بودجه سال گذشته از 400 میلیون یورو عبور کرده بود.
 
استادیوم جدید
واندا متروپولیتیانو یک پدیده است و تیم را به سرعت رشد داده. اعضای باشگاه افزایش یافته‌اند و بالطبع درآمدشان بیشتر شده. متوسط تماشاگران در ویسنته کالدرون از 40 هزار نفر به 60 هزار نفر افزایش یافته است.

خرید ستاره ها
ژوائو فلیکس این تابستان آمده، آلوارو موراتا قبل از آن آمده بود و توما لمار قبلش. فعالیت اتلتیکو در نقل و انتقالات متفاوت شده.
 
پیشرفت زیرساخت‌ها
باشگاه مرکز تمرین خودش را ساخته و این هم به آکادمی و هم به تیم اول کمک زیادی می‌کند.
منبع: مارکا
 


Page Generated in 0.0057 sec