printlogo


کد خبر: 192098تاریخ: 1398/5/15 00:00
مصاحبه
مربی اسپورتینگ: نمی‌دانم فرناندس می‌ماند یا نه


ماسل کیزر سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون می‌گوید، نمی‌داند که آینده هافبک تیمش برونو فرناندس، کسی که شایعه پیوستن‌اش به منچستریونایتد شنیده می‌شود، چه خواهد شد. از ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستانی اخبار متفاوتی درباره انتقال برونو فرناندس به منچستریونایتد شنیده شده است. اسپورتینگ لیسبون این هفته در سوپرجام پرتغال 5 بر صفر به بنفیکا باخت که طبق اعلام برخی رسانه‌های محلی این آخرین بازی فرناندس برای لیسبون بوده است.
کیزر پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «برونو فرناندس برای ما بازیکن بسیار مهمی است اما اینکه آیا او می‌ماند یا نه را نمی‌دانم. این سؤالی نیست که من پاسخگو باشم. مدیریت باشگاه باید به آن پاسخ دهند.» فرناندس فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها 31 بازی برای اسپورتینگ انجام داد و 20 گل هم زد. او فصل پیش در لیگ دسته اول پرتغال 13 پاس گل هم داد و به تیمش کمک کرد در لیگ سوم شود. فرناندس 24 ساله در بازی سوپرجام 90 دقیقه بازی کرد.
کیزر درباره باخت سنگین تیمش به رقیب همشهری هم گفت: «امشب از آن شب‌هایی بود که باید فراموشش کنیم. موقعیت خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. ما هرگز از تلاش برای گلزنی ناامید نشدیم، حتی زمانی که گل دوم و سوم را خوردیم هم کلی موقعیت گلزنی ایجاد کردیم.
 هفته سختی پیش رو داریم. ما هفته آینده در لیگ یک بازی مهمی داریم و باید خودمان را برای آن آماده کنیم.» اسپورتینگ در هفته اول لیگ پرتغال به مصاف ماریتیمو می‌رود.
 


Page Generated in 0.0061 sec