printlogo


کد خبر: 192096تاریخ: 1398/5/15 00:00
خبر

جمعه، آخرین مهلت معرفی مسافران جهانی وزنه‌برداری
 ملی‌پوشان 18 مرداد در نور الک می‌شوند
جمعه (19 مرداد) آخرین مهلت ارسال اسامی تیم ملی وزنه‌برداری اعزامی به رقابت‌های جهانی تایلند است و به همین خاطر رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی تایلند پنجشنبه (18 مرداد) برگزار می‌شود. اردوی آماده‌سازی سطح دریای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی تایلند از هفتم مرداد ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور آغاز شده است تا در نهایت بعد از انجام رکوردگیری در روز پنجشنبه هفته جاری (18 مردادماه) تکلیف لیست نهایی وزنه‌برداران مشخص شود. کادرفنی تیم ملی باید روز پنجشنبه، ترکیب 10 نفره اصلی به همراه 2 وزنه‌بردار ذخیره را مشخص کنند. رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان، 27 شهریورماه تا پنجم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.
 

 


احتمال انصراف دانشگاه آزاد از لیگ وزنه‌برداری
لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان قرار است از پنجم مهرماه سال جاری در هر دو رده سنی آغاز شود. بر اساس اعلام سازمان لیگ، لیگ برتر جوانان با حضور 6 تیم مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، مس رفسنجان و نور همدان و لیگ برتر بزرگسالان نیز با حضور 7 تیم مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند، هیأت استان اصفهان و ایران مال برگزار می‌شود.
البته قرار بود دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در فصل 98 اعلام آمادگی کند اما با توجه به اینکه نام این تیم در فهرست فدراسیون نیست، به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه قید حضور و تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری را زده‌اند. با این حساب اگر دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ 98 حضور نداشته باشد، برخی چهره‌های شاخص وزنه‌برداری ایران مثل سهراب مرادی که با هیچ‌یک از تیم‌های حاضر در لیگ قرارداد منعقد نکرده‌اند، در لیگ 98 بدون تیم می‌مانند و در این رقابت داخلی حضور ندارند.

 


Page Generated in 0.0075 sec