printlogo


کد خبر: 192092تاریخ: 1398/5/15 00:00
سوژه


ترکیب تیم ملی والیبال برای انتخابی المپیک اعلام شد
تکرار لیست لیگ ملت‌ها بدون حتی یک تغییر!

ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک در روسیه اعلام شد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران ترکیب ۱۴نفری ملی‌پوشان برای حضور در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک درکشور روسیه را اعلام ‌کرد. سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمدجواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، محمدرضا مؤذن، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور 14 بازیکن منتخب ایگور کولاکوویچ برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند.
به این ترتیب تیم ایران بدون حتی یک تغییر نسبت به لیگ ملت‌ها، راهی روسیه می‌شود تا با سه تیم کوبا، مکزیک و میزبان برای رسیدن به یکی از سهمیه‌های المپیک رقابت کند. پیش از این قرار بود شهرام‌ محمودی نیز در این‌ مرحله از انتخابی المپیک به‌همراه تیم ملی ایران عازم رقابت‌ها شود که به‌دلیل عدم آمادگی کافی از تیم کنار رفت. در این‌ مرحله از انتخابی المپیک شاگردان کولاکوویچ ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مردادماه به‌ترتیب باید مقابل تیم‌های کوبا، مکزیک و روسیه قرار بگیرند.

 


بازگشت شهرام به تیم ملی؟
شاید وقتی دیگر!

پس از دو سال دوری، قصد بازگشت به تیم ملی را کرده بود اما شرایط آنطور که پیش‌بینی کرده بود پیش نرفت. شهرام محمودی از اوج و شرایطی که پشت خط زن بی چون و چرای تیم ملی والیبال بود، تصمیم گرفت تیم ملی را رها کند. بعد از دو سال اما تصمیم گرفت به تیم ملی برگردد تا در آستانه المپیک، یک بار دیگر ملی‌پوش شود. تصمیمی که اگرچه در ظاهر با موافقت کادر فنی تیم ملی روبه‌رو شد اما فعلاً به مرحله انجام نرسیده و در مسابقات پیش‌رو عملی نخواهد شد.
شهرام محمودی، پشت‌ خط‌ زن تیم‌ملی والیبال ایران که برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک از سوی ایگور کولاکوویچ دعوت شده بود در پایان تمرین روز یکشنبه تیم ملی، از عدم حضور خود در این تورنمنت خبر داد.
او گفت: «من برای کمک به تیم ملی کشورم به اردو آمدم اما متأسفانه مصدومیتم به قدری شدید بود که در این مدت نتوانستم به شرایط ایده‌آل برسم. فکر می‌کنم به همین دلیل نتوانم کمک زیادی به تیم ملی کشورم بکنم.»
محمودی ادامه داد: «با مشورت کادر فنی تصمیم گرفتیم که در مقطع زمانی کنونی در کنار تیم ملی نباشم تا تیم ایران با همان ترکیب گذشته به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام شود.»
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران همچنین گفت: «زمانی که تمرینات توپ را آغاز کردم تیم ملی در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حضور داشت و من نتوانستم به شرایط ایده‌آل برسم. خودم از شرایط خودم راضی نبودم و پس از صحبت با کولاکوویچ تصمیم گرفتیم تا این اقدام را انجام بدهیم.»
شهرام درباره زمان بازگشتش به تیم ملی توضیح داد: «نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما باید بگویم که واقعاً دور بودن از تیم ملی و مسابقات بین‌المللی بسیار سخت است فقط امیدوارم تیم ایران به المپیک صعود کند. موضوعاتی همچون پس گرفتن جایگاهم در تیم ملی اهمیت چندانی برایم نداشت و فقط به فکر این بودم که بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم که متأسفانه این اتفاق هم نیفتاد.»
 


Page Generated in 0.0060 sec