printlogo


کد خبر: 192089تاریخ: 1398/5/15 00:00
نگاه



جان گرفتن دفاع چپ
بارسا و رئال
با پیوستن جونیور فیرپو، دفاع چپ تیم فوتبال بتیس به بارسلونا، آبی‌و‌اناری‌ها سرانجام یک گزینه قابل اعتماد دیگر برای ایفای نقش به‌عنوان ذخیره خوردی آلبا پیدا کردند.
در فصل گذشته هر بار که آلبا مصدوم یا محروم بود، بارسلونا از جناح چپ آسیب‌پذیر نشان داد. بارسلونا از سال 2012 که آلبا را از والنسیا خرید همواره به‌منظور پیدا کردن یک جانشین مناسب برای او مشکل داشت و بازیکنانی مانند آدریانو کوریا، ژرمی متئو، لوکاس دینیه و ژوان میراندا هیچ‌یک نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
حالا اما بازیکنی که سابقه قهرمانی در رقابت‌های زیر 21ساله‌های اروپا را دارد وارد شد که نه‌تنها جانشینی قابل اعتماد بلکه حتی می‌تواند به رقیبی جدی برای آلبا تبدیل شود. در رئال‌مادرید هم وضعیت تقریباً به همین گونه است.
رئال هم بازیکنانی مانند گابریل هاینتزه، رویستون درنته، فابیو کوئنترائو، تئو هرناندس و سرخیو رگیلون را خرید و حتی بعضاً از ناچو و آلوارو آربلوا هم در این پست استفاده کرد اما در میان آنها تنها کسی که تا حدودی توانست جایگاه مارسلو را به خطر بیندازد، کوئنترائو بود. البته افت محسوس مارسلو در فصول اخیر سبب شد رئال‌مادرید به سراغ فرلان مندی برود و انتظار می‌رود در فصل آینده هم میان این دو بازیکن رقابتی جدی شکل بگیرد.
 

 


لیورپول به‌دنبال جذب ذخیره برای آلیسون بکر
با فروش سیمون مینیوله، باشگاه لیورپول حالا به‌دنبال یک دروازه‌بان جدید است تا نقش ذخیره آلیسون بکر را ایفا کند. لیورپولی‌ها این هفته دروازه‌بان بلژیکی را در ازای 2/8میلیون پوند به تیم بروژ بلژیک فروختند.
حالا طبق اعلام نشریه لیورپول اکو، الکس مک‌کارتی گزینه قرمزپوشان مرسی‌ساید برای پر کردن جالی خالی مینیوله است. او در بازی اخیر ساوتهمپتون مقابل کلن از ساوتهپتون کنار گذاشته شد.
آدریان، دروازه‌بان وستهم هم دیگر گزینه لیورپول است که با توجه به آزاد بودنش، جذب او برای لیورپول کم‌دردسر‌تر خواهد بود.


Page Generated in 0.0055 sec