printlogo


کد خبر: 192087تاریخ: 1398/5/15 00:00
دیونگ پس از کسب جایزه بهترین بازیکن زمین:
من شایسته این عنوان نیستم!




فرنکی دیونگ در اولین بازی‌اش در نوکمپ به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. این در حالی است که او در این دیدار جام خوان گامپر برابر آرسنال تنها در 45 دقیقه نخست بازی کرد.
این هافبک آژاکس همه آن چیزهایی که از او انتظار می‌رفت را نشان داد. او بازیخوانی بالایی داشت، پاس‌های تک‌ضرب می‌داد و در کار با توپ بسیار مطمئن بود. این ویژگی‌های او مناسب سبک بازی بارسلونا است، جایی که به نظر می‌رسد که او در تمام عمرش در آن بازی کرده است. 98 هزار طرفدار حاضر در ورزشگاه از اعتماد به نفس او راضی بودند.
دیونگ در پست هافبک دفاعی بازی کرد که معمولاً سرخیو بوسکتس در این پست به میدان می‌رود. بوسکتس در نیمه دوم به زمین رفت.
البته دیونگ می‌تواند جلوتر از بوسکتس بازی کند که احتمالاً در این فصل هم در همین پست به میدان خواهد رفت.
دیونگ پس از بازی مقابل آرسنال و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین، دست به انتقاد از خود زد. او درباره عملکرد خودش و تیمش در برابر توپچی‌ها گفت که از اوضاع راضی نیست و این را پنهان نمی‌کند: «حضور تیم و حمایت طرفداران در اولین بازی من در نوکمپ واقعاً تأثیرگذار بود اما ما خوب بازی نکردیم. به نظرم ما باید در هنگام گرداندن توپ ضرباهنگ بهتری داشته باشیم و پس از اینکه توپ را از دست دادیم، پرس را بهتر انجام دهیم. بازی در بارسا با بازی در آژاکس متفاوت است. در هر دو باشگاه کار با توپ مهم است اما کار بدون توپ در این دو باشگاه فرق زیادی دارد. من شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن میدان نبودم.»
این حرف‌های شجاعانه او نشان می‌دهد که طرفداران بارسلونا می‌توانند انتظار نمایش‌های درخشانی را از او داشته باشند.
 


Page Generated in 0.0045 sec