printlogo


کد خبر: 192084تاریخ: 1398/5/15 00:00
یوونتوس پیشنهاد داده 3 ستاره بدهد پوگبا را بگیرد
تیر یووه در تاریکی

منچستریونایتد به‌طور کامل مخالف فروش پوگبا است و رئال هم سرسختانه او را می‌خواهد و رقیبی بسیار جدی برای یووه است

روزنامه توتواسپورت نوشت، یوونتوس برای جذب پل پوگبا از منچستریونایتد حاضر است پائولو دیبالا، ماریو مانجوکیچ و بلز ماتوییدی را به این باشگاه بدهد. این در حالی است که دیبالا تمایلی به رفتن به یونایتد ندارد.
مذاکرات برای جذب پوگبا را فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه، پاول ندود، معاون باشگاه و مینو رایولا، ایجنت پوگبا انجام می‌دهند.
یوونتوس پیش‌تر به‌دنبال معاوضه دیبالا با روملو لوکاکو بود و حالا به‌نظر می‌رسد برنامه آنها برای معاوضه بازیکن با یونایتد عوض شده است.
دیبالا حاضر نشده به یونایتد برود. این بازیکن در رفتن به یونایتد تردید دارد و دستمزد بالایی هم از این باشگاه خواسته است.  او همچنین خواستار آن شده که 15میلیون یورو حق کمیسیون به ایجنتش برسد.
همین مسائل باعث شده منچستریونایتد تلاش‌هایش برای جذب او را متوقف کند. منابع متعدد در انگلیس و ایتالیا گزارش داده‌اند معاوضه لوکاکو و دیبالا بی‌سرانجام مانده و به نتیجه نخواهد رسید.
دیبالا آشکارا گفته دوست ندارد راهی اولدترافورد شود و سران منچستریونایتد هم به این نتیجه رسیده‌اند که بی‌فایده است بازیکنی که تا این حد تردید دارد را مجاب به آمدن کنند. هرچند دیبالا حاضر نشده به یونایتد برود، اما همچنان احتمال جدایی او از یوونتوس وجود دارد و یوونتوس ممکن است مذاکرات بر سر انتقال او را با پاری‌سن‌ژرمن یا اینتر آغاز کند. عدم تمایل دیبالا به رفتن به یونایتد لزوماً به‌معنای ماندن او در تورین نیست و او از سران یووه هم بسیار ناراحت است که تلاش کرده بودند او را متقاعد کنند این باشگاه را ترک کند. او حاضر است به باشگاهی برود که در لیگ قهرمانان حاضر یا با سبک بازی او سازگارتر است. کوریره دلو اسپورت گزارش داده او ممکن است به پاری‌سن‌ژرمن برود.
این باشگاه فرانسوی مدت‌هاست این بازیکن 25ساله را می‌خواهد و لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه هم این بازیکن را بسیار می‌ستاید. گزینه دیگر دیبالا این است که راهی اینتر شود و مائورو ایکاردی هم مسیر عکس را بپیماید.
این موضوع از ابتدای تابستان مطرح شده است. اینتر قصد استفاده از ایکاردی را ندارد و او هم می‌خواهد به یوونتوس برود، به همین دلیل پیشنهادهای ناپولی و رم را رد کرده است.


Page Generated in 0.0065 sec