printlogo


کد خبر: 192083تاریخ: 1398/5/15 00:00
مصاحبه

کونته امیدوار به خرید لوکاکو

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می‌گوید به موفقیت این باشگاه برای خرید روملو لوکاکو از منچستریونایتد بسیار امیدوار است. با متوقف شدن روند مذاکرات یوونتوس و منچستریونایتد برای معاوضه پائولو دیبالا و لوکاکو، حالا اینتری‌ها دوباره به خرید مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ امیدوار شده‌اند و کونته هم خوشبین است بازیکن سابق اورتون پیش از بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات فوتبال انگلیس به شاگردان او اضافه شود.
او پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تاتنهام در جام قهرمانان بین‌المللی که اینتر آن را در ضربات پنالتی برد، درباره روند انتقال لوکاکو گفت: «ما هنوز داریم به بهترین شکل ممکن روی این قضیه کار می‌کنیم. درک می‌کنم که خلأهایی هست که باید پر شود اما من نسبت به محقق شدن این اتفاق بسیار خوشبین هستم. در عین حال باید بگویم من همین حالا هم دارم با گروهی از بازیکن کار می‌کنم که عملکردشان واقعاً در من احساس رضایت ایجاد می‌کند.»
کونته درباره تلاش یووه برای معاوضه دیبالا و لوکاکو هم گفت راستش من نمی‌‌دانم آنجا دارد چه می‌گذرد، چیزهایی هم که می‌دانم در روزنامه‌ها نوشته شده است. مطمئناً لوکاکو بازیکن خوبی است. او مهاجمی است که من در زمان مربیگری‌ام در چلسی هم سعی داشتم بخرم. ما داریم درباره دو باشگاه بزرگ، یوونتوس و اینتر صحبت می‌کنیم اما راستش من واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.»
سرمربی ایتالیایی اینتر در میکسدزون هم به شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا گفت: «دو هفته پیش همه گفتند انتقال لوکاکو به اینتر قطعی است، حالا می‌گویند انتقال او به یوونتوس قطعی است. واقعیت این است که اگر میان بازیکن و باشگاه توافقی نباشد، هیچ اتفاقی صورت نمی‌گیرد، پس بگذارید ببینیم چه می‌شود.» آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که اینتر آماده شده آخرین پیشنهاد خود برای خرید لوکاکو به ارزش 70میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که آن را به 80میلیون می‌رساند، به منچستریونایتد ارائه کند. آنتونیو کونته سپس از عملکرد شاگردانش مقابل تاتنهام تمجید کرد و آن را شجاعانه دانست. بازی در وقت‌های معمول یک بر یک مساوی شد و در پنالتی‌ها به سود اینتر خاتمه یافت.
کونته پس از بازی به شبکه تلویزیونی اینتر گفت: «من راضی‌ام چون در خانه حریف بازی می‌کردیم؛ جایی که انسجام و قدرت فیزیکی در کنار کیفیت اصلی‌ترین صلاح آنهاست. این بازی هم نشانه‌ای دیگر بود که ثابت می‌کند تیم ما برای پیشرفت انگیزه دارد و می‌خواهد شخصیتش را ارتقا دهد. ما به حریف حمله کردیم و هیچ ترسی هم از انجام این کار به خودمان راه ندادیم. ذهنیت خوبی در میان بازیکنان اینتر شکل گرفته است. آنها خودشان می‌خواهند کار کنند و این مهم‌ترین چیز است. ما علاوه بر بعد تاکتیکی، داریم روی آمادگی جسمانی بازیکنان‌مان هم کار می‌کنیم. البته هنوز در ماه آگوست هستیم اما امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.»
اینتر فصل جدید سری A را با بازی مقابل لچه تازه صعودکرده آغاز می‌کند. کونته در این باره هم گفت: «این بازی برای من خاص است چون من در لچه بزرگ شده‌ام، به همین دلیل این بازی برایم حس متفاوتی دارد. خیلی خوشحالم که لچه دوباره به سری A برگشته و من جزو طرفداران این تیم هستم، اما مشخص است که برای 90دقیقه باید حریف آنها باشم.»

 


معاوضه مدافعان منچستر‌سیتی و یوونتوس

منچستر‌سیتی بر سر معاوضه ژوائو کانسلو و دانیلو با یوونتوس به توافق رسیده است.
در این مبادله، 30‌میلیون یورو هم به یوونتوس پرداخت خواهد شد.
همچنین سیتی 5‌میلیون یورو پاداش به‌خاطر عملکرد خوب دانیلو برای یوونتوس در نظر گرفته است.
این دو مدافع کناری هم بر سر قراردادهای شخصی به توافق رسیده‌اند. کانسلو دیروز در سیتی تست پزشکی داد و دانیلو هم با کاهش دستمزدش و رسیدن آن به 5/3‌میلیون یورو در سال به یوونتوس خواهد رفت.
کانسلو هم در سیتی 5/4‌میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.
قرارداد هر دو بازیکن با باشگاه‌های جدیدشان تا سال 2024 خواهد بود.
مذاکرات بر سر انتقال این دو بازیکن مدتی در جریان بود و در روزهای اخیر روند پرشتابی
پیدا کرد.


Page Generated in 0.0055 sec