printlogo


کد خبر: 192081تاریخ: 1398/5/15 00:00
نقد

استراماچونی روی حرفش نمی‌ماند؟
حرف‌های تحمیلی آقای مدیرعامل


خیلی‌ها معتقدند استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات خوب عمل نکرده است. بعد از فصل هجدهم استقلال ریزش شدیدی داشت. نزدیک به 16 بازیکن از این تیم جدا شدند و عده محدودی به استقلال پیوستند. هنوز هم استقلال به‌دلیل جدایی چند بازیکن کلیدی در چند پست نیاز به بازیکن دارد که فعلاً خبری از جذب بازیکن جدید نیست اما آنچه این روزها خیلی توی ذوق مخاطب می‌زند این است که انگار استراماچونی هم نمی‌تواند روی حرف خود بایستد. به بازیکنان رفت و برگشتی استقلال توجه کنید. محسن کریمی توسط استراماچونی در لیست خروج قرار می‌گیرد اما خیلی طول نمی‌کشد که مدیران باشگاه استقلال خواهان بازگشت او می‌شوند.
فتحی بعد از چند جلسه با کریمی، این بازیکن را به تمرین برمی‌گرداند. ماجرای کنار گذاشتن محسن کریمی هنوز تمام نشده که استراماچونی دو بازیکن دیگر را از تیم کنار می‌گذارد؛ رضا آذری یکی از این بازیکنان است اما خیلی طول نمی‌کشد که دوباره مدیران باشگاه خواهان بازگشت این بازیکن می‌شوند و آذری نیز به تمرینات برمی‌گردد. یعنی در عرض یک مدت کوتاه دو ماجرای مشابه در استقلال اتفاق می‌افتد که هر دوی این ماجراها پایانش یک چیز است؛ مدیرعامل استقلال حرفش تحمیل شده و بازیکنی که سرمربی استقلال عذر او را خواسته به تیم برمی‌گرداند.
واکاوی اتفاق بازگشت دو بازیکن جوان استقلال به‌منزله زیر سؤال بردن توانایی محسن کریمی و آذری نیست، بلکه صورت ماجرا می‌تواند برای مخاطب سؤال‌برانگیز باشد. نکته اول اینکه استراماچونی نمی‌تواند روی حرف خود بایستد و خیلی زود حرفش را پس می‌گیرد و نکته بعدی اینکه فتحی در تصمیمات سرمربی دخالت می‌کند که هر دوی این ماجراها جالب و قابل هضم نیست.


Page Generated in 0.0053 sec