printlogo


کد خبر: 192080تاریخ: 1398/5/15 00:00
خبرومصاحبه

استعلام استقلال برای جذب آقای دروازه‌بان
 محمد ناصری دروازه‌بانی است که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و با توجه به اینکه استراماچونی او را از نظر فنی تأیید کرده قرار است با این باشگاه قرارداد امضا کند.
با این حال برای اینکه مشخص شود آیا این بازیکن سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود یا نه قرار است باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرد هرچند که به نظر نمی‌رسد او مشکلی برای عقد قرارداد داشته باشد.
استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب کرده است اما هنوز مشخص نیست آیا محمد بلبلی سهمیه لیگ برتری هست یا نه، اگر او سهمیه لیگ برتری باشد استقلال دیگر نمی‌تواند بازیکنی که سهمیه لیگ برتر باشد جذب کند و اگر نباشد این تیم همچنان می‌تواند یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد.

باقری: ناراحتی از استقلال دردی را دوا نمی‌کند
روح‌الله باقری درباره جدایی از استقلال حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است: «فوتبال ورزش حرفه‌ای است و اگر قرار باشد شما ناراحت شوی این چیزی را حل نمی‌کند. باید در زمین فوتبال به همه ثابت کنی که آیا کیفیت داری یا نه.»
باقری با این پاسخ از حمایت‌های باشگاه پدیده پرده برداشت: «باشگاه پدیده از شروع فصل نقل و انتقالات و بعد از شایعاتی که در مورد من مطرح شد به بنده لطف داشتند و مالک تیم آقای حمیداوی با بنده تماس گرفتند و از من دعوت به همکاری کردند. باشگاه‌های دیگر هم با من تماس گرفتند ولی من شرایط پدیده را مساعدتر دیدم. من زمانی که تیم شهرخودرو را انتخاب کردم، به این علت بود که دوستانی در این تیم داشتم. از دوستانی که از قبل با آنها در ارتباط بودم شرایط را پرسیدم، همه دوستانم گفتند و توصیه کردند که در مورد انتخاب این تیم شک نکنم. همه اذعان داشتند از زمان حضور آقای حمیداوی شرایط خوبی در این تیم حاکم شده است. با توجه به کادر فنی قوی که در این تیم بودند و سطح فنی که از آقای گل‌محمدی سراغ داشتم و با مشورت‌هایی که گرفته بودم در نهایت تصمیم به انتخاب پدیده گرفتم.»


Page Generated in 0.0045 sec