printlogo


کد خبر: 192078تاریخ: 1398/5/15 00:00
گفت وگوی اختصاصی

هیچ دروازه‌بانی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد
محمد ناصری: آمده‌ام با حسینی رقابت کنم

محمد ناصری را از آن زمان که در سیاه جامگان حضور داشت می‌شناختم. دروازه‌بان بااستعدادی که بعد از سقوط این تیم به لیگ یک ناگهان از صحنه فوتبال محو شد.
ناصری گرچه بعد از سقوط به پدیده ملحق شد اما دوام آنچنانی در دیگر تیم زادگاهش نداشت و نیم فصل راهی پیکان شد تا شاید در این باشگاه به روزهای اوج بازگردد. حضور در پیکان نیز برای دروازه‌بان خوش استیل فوتبال مشهد خوش‌یمن نبود و ناصری حالا بازگشت به روزهای خوب را در گروی بازی در ترکیب تیمی جست‌وجو می‌کند که سیدحسین حسینی را به عنوان نفر اول برگزیده است.
ناصری اما نیامده در استقلال نیمکت‌نشین باشد. او بالقوه از این استعداد بهره‌مند است که در استقلال نیز به دروازه‌بانی قابل اعتماد بدل شود.
   
ظاهراً حضورت در استقلال قطعی شده. چه حسی داری؟
 وقتی یک فوتبالیست به تیم مورد علاقه‌اش ملحق می‌شود احساس خوبی دارد. من هم همینطوری هستم. استقلال تیمی است که قلباً به آن علاقه‌مند بودم و خوشحالم که مجبور نشدم در تیم دیگری بازی کنم. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مربیان استقلال را بدهم.
تو در شرایطی به استقلال پیوستی که سیدحسین حسینی جایگاه ثابتی در این تیم دارد. فکر می‌کنی مجالی برای حضورت در ترکیب اصلی ایجاد شود؟
 اولاً درباره حسینی بگویم که او دوست قدیمی من است و رابطه بسیار خوبی با او دارم. حسینی را از تیم‌های پایه می‌شناختم. آن روزها هم با هم رقابت می‌کردیم اما درباره اینکه من قبول کرده باشم دروازه‌بان دوم باشم، نه. من آمده‌ام تا رقابت کنم. می‌خواهم در استقلال بازی کنم و این چیزی است که من را به سمت استقلال کشاند. مطمئنم مربیان هم به کسی بازی خواهند داد که آماده‌تر باشد. البته در توانایی‌های حسینی هم شکی نیست. او با سختی‌های بسیاری به این نقطه رسیده اما من هم برای خودم برنامه‌ها و اهدافی دارم و در آن راستا تلاش می‌کنم.
فکر نمی‌کنی رقابت تو با حسینی قدری برای استقلال حاشیه‌ساز شود؟
 هرگز اینطور نخواهد شد. من مطمئنم فضای رقابتی بسیار سالمی در استقلال به وجود خواهد آمد. هدف هر دوی ما این است که استقلال موفق شود و با همین ذهنیت شروع به رقابت می‌کنیم.
غلامپور چقدر در حضورت نقش داشت؟
 آقا بهزاد چند وقت من را زیر نظر داشت و بازی‌هایم را می‌دید. جا دارد از ایشان بابت اطلاعاتی که از من به آقای استراماچونی داد، تشکر کنم. قطعاً صحبت‌های ایشان بود که باعث شد به من اعتماد شود و در تمرینات استقلال حضور یابم.
استقلال دروازه‌بان‌های بزرگی مانند حجازی، رحمتی و طالب‌لو در تاریخ خود داشته که برای این باشگاه افتخارآفرین بوده‌اند. فکر می‌کنی بتوانی روزی پا جای پای این بزرگان بگذاری؟
 این اسامی که شما نام‌شان را بردید همگی از بزرگان دروازه‌بانی استقلال بودند. خدا ناصرخان را رحمت کند اما اگر ایشان زنده بود حتماً از او رخصت می‌گرفتم. الآن هم قصد دارم از دیگر دروازه‌بان‌هایی که اسم‌شان را بردید رخصت بگیرم چون حس می‌کنم آنها زحمات بسیار زیادی برای استقلال کشیده‌اند. امیدوارم شایسته پوشیدن این پیراهن باشم.

 


Page Generated in 0.0045 sec