printlogo


کد خبر: 192075تاریخ: 1398/5/15 00:00
خبر کوتاه

دیاباته نیامده مصدوم شد

مهاجم مالیایی که در بازی‌های تدارکاتی گل‌هایی هم برای استقلال به ثمر رسانده بود، با مصدومیت مواجه شده است. این بازیکن که گفته می‌شد در آزمایش‌های پزشکی شرکت کرده و از سوی پزشکان تأیید شده به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات استقلال نیست. زمان این مصدومیت 2 هفته اعلام شده اما مشخص نیست که این بازیکن بتواند خودش را به بازی‌های هفته‌های آغازین لیگ برساند یا نه. غیبت این بازیکن در شرایطی هنوز قطعی نشده که پزشکان باشگاه استقلال نیز توضیحات دقیقی درباره وضعیت دیاباته نداده‌اند و زمان تقریبی دوری‌اش را اعلام کرده‌اند. کاوه ستوده، پزشک باشگاه استقلال به آسیب‌ دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ پا اشاره و تأکید کرده که این آسیب دیدگی مشکل حادی نیست و دیاباته به زودی به تمرینات استقلال بازخواهد گشت. استراماچونی عمیقاً روی این بازیکن حساب کرده و قصد دارد دیاباته را به‌عنوان تک مهاجم در ترکیب جدید قرار دهد اما احتمالاً سرمربی ایتالیایی ناچار خواهد شد از این بازیکن در هفته‌های نخست استفاده نکند.

تأخیر در پرداخت پیش از شروع لیگ!
بازیکنان استقلال در انتظار پول

اینطور که پیدا است باشگاه استقلال همچنان در پرداخت‌های خود با مشکل مواجه است. این وضعیت در حالی ناراحتی برخی بازیکنان را هم به دنبال داشته که باشگاه استقلال اخیراً مبلغی در حدود 20 میلیارد تومان را از حامی مالی‌اش دریافت کرده و گفته می‌شود شرایط مالی خوبی دارد اما اینکه چرا در پرداخت حقوق بازیکنان باز هم تأخیر ایجاد شده مشخص نیست. ظاهراً مسئولان باشگاه استقلال بخش اعظمی از این بودجه را صرف مربیان تازه به خدمت گرفته شده کرده‌اند و بخشی هم به شیخ دیاباته داده شده است و حالا شرایط مالی آنقدر مناسب نیست که پیش پرداخت همه بازیکنان پرداخت شود. البته مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا از راه‌های گوناگون بتوانند این مبالغ را تأمین کنند تا صدای بازیکنان نیز درنیاید. فصل پیش ماجراهای عجیب و غریبی درباره اعتصاب بازیکنان و نحوه پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان و اعضای کادرفنی شنیده شد که در نوع خود جالب توجه بود. حرف‌های علی خطیر را از یاد نمی‌بریم که گفته بود بازیکنان تا وقتی از صدور چک مطمئن نشدند حاضر به شرکت در تمرینات نبودند و حتی پژمان منتظری از او خواسته بود تصویر چکی که باشگاه امضا کرده را برایش بفرستد تا به بازیکنان نشان دهد و آنها حاضر به تمرین شوند. بدون شک اگر خلف وعده‌ها ادامه داشته باشد، این فصل هم اوضاع به همان منوال خواهد بود، که قبلاً بود!


استقلال تیم همیشه بسته!

مسئولان باشگاه استقلال در فصل جدید سیاست سفت و سختی در مقابل رسانه‌ها در پیش گرفته‌اند و اجازه نمی‌دهند در تمرینات این تیم حضور یابند. ظاهراً آنها اعتقاد دارند که تا شروع لیگ باید پشت درهای بسته تمرین کنند. تنها یک روز از تمرینات استقلال به روی اصحاب رسانه باز بود که با استقبال خبرنگاران و عکاسان هم مواجه شد اما بعد از آن مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند که رسانه‌ها دیگر حق حضور در تمرینات این تیم را ندارند. اینکه باشگاه استقلال حق دارد چنین تصمیمی اتخاذ کند بر هیچ کس پوشیده نیست و تصمیم‌گیران در این باشگاه مردمی حتی محقند تمرینات خود را تا پایان فصل هم پشت درهای بسته برگزار کنند اما باید توجه داشت که از این وضعیت بازیکنان خود استقلال هم راضی نیستند و در صحبت‌هایی که با دوستان رسانه‌ای خود دارند بارها به این نکته تأکید کرده‌اند که در حضور خبرنگاران و عکاسان روحیه بیشتری در تمرینات دارند. البته مسئولان باشگاه استقلال اهداف دیگری از دور کردن اهالی رسانه از تمرینات دارند و بر آن باورند که رسانه‌ها ممکن است حاشیه‌ساز شوند.


Page Generated in 0.0048 sec